2. vélemény

226 15 4
                                    

KillerPsychopat-Felcsinálva

Cím és borító: Imádom ezt a borítót. Te szerkesztetted? A cím... Nos, hát, mintha kopi lenne. Az Asszem Felcsináltak egy nagy sikernek örvendő könyv itt, wattpadon. De csak, mintha! Nem mondom, hogy kopiztál. Egy szóval sem!

Helyesírás: ... Ezzel volt a legtöbb baj. Pár példa: zuhogott. (Ahogy te írod: zuhogót.) Dobott. (Dobot.) A vesszők... ott is voltak gondok. Ne haragudj, de azt kell mondanom, hogy a helyesírásod pocsék. Ajánlom figyelmedbe a word-öt, ami megmutatja a hibákat. Onnan csak kimásolod wattpadra és sokkal élvezhetőbb lesz. Néha, már kegyetlenül nevettem a nem tökéletes helyesírásodon, de belül meghaltam a szégyentől, hogy hogyan lehetek ekkora barom.

Leírás: Na, végre valami, ami nem okozott fejfájást. Nálad is észleltem néhol kuszaságot, amire figyelj oda! Tetszik a humora a történetnek. A szereplőket megfelelően írod le. Lehet ezen még mit fejleszteni, de nem tartom pocséknak.

Történetvezetés: A szálak valamikor összefutnak és csak néztem, hogy "mi?". Nem lehetett értelmezni. Vagy csak én vagyok ilyen béna...

Szereplők: Mint mondtam, megfelelően bemutatod őket. Ezen nem kell mit ragozni.

Szóhasználat: Nincs rossz szókincsed, de ez az adottság a helyesírásod és a kuszaság miatt, elveszik. Igazából, ha erre a kettőre figyelsz és hozod azt a szintet, amit eddig minden másban láthattunk, élvezetes történet lesz.

Összességében: Figyelni fogom az innentől kirakott részeket, hátha megfogadtad a tanácsom és olvashatóbb irományt mutatsz fel. Tőled is elnézést kérek, hogy ilyen undok vagyok, de szeretném, ha fejlődnél.

Kérjetek ti is véleményt a saját írásotokra. Akár itt kommentben, akár, privátban.

Vélemények a te történetedre //Szünetel//Where stories live. Discover now