Jestem Zoe. Mam 16 lat. Pochodzę z kraju Sam .Mam młodszą siostrę Ann. Moim ulubionym zajęciem jest polowanie, łowienie , pływanie , bieganie i inne czynności związane ze sportem. Zazwyczaj to wszystko robię z moim ojcem. Chodzimy do lasu w którym znajduje się jezioro i tam łowimy, zbieramy i polujemy. Czasami musimy uciekać przed watahą wilków. W takich przypadkach najczęściej kryjemy się na drzewach. Moja młodsza siostra ... Jest zupełnie inna. Woli opiekować się zwierzętami , ludźmi , wszystkim co się da. Jest bardzo wrażliwa. Tak samo jak mama. Ja za to zabijam zwierzęta żebyśmy mieli co jeść . Uwielbiam spędzać z moją rodziną czas ,ale jak już chcę porozmawiać o polowaniu , o tym co udało mi się ustrzelić to lepiej nie gadać o tym z moją mamą i siostrą. Mieszkamy... tak jak już mówiłam w państwie Sam ... Niestety dobra historia się z tym krajem nie wiąże. Jakieś 2000 lat temu meteoryt wielkości nie istniejącej już góry Mount Everest spadł właśnie w miejsce dawnej Europy. Teraz to jest jedno wielki państwo podzielone na wielkie miasta . My mieszkamy w "mieście" 12. Tak . Jest to miasto najbardziej oddalone od stolicy czyli Polsi inaczej : Polsia . Żyją tam najlepiej. My mamy najwięcej ze wszystkich miast węgla i granitu. Mamy najwięcej kopalni na terenie całego państwa. No cóż każde miasto ma swoje zasługi które trafiają do stolicy. Zapomniałam również wspomnieć o tym ,że cały kraj jest w wielkim dole zrobionym przez meteoryt. Więc ciężko się z niego wydostać nie mieszkając w Polsi . Mamy również swoje święto które jest najważniejsze w całym roku. Noc meteorytów. Co roku w ten sam dzień spadają meteoryty w okół naszego kraju. Dlatego wybudowano specjalną barierę którą otacza się państwo na wypadek gdyby któryś z meteorytów nie rozwalił całego kraju. Tak było co rok do pewnego czasu.
***
Cześć ! Jak się podoba prolog ? Zapomniałam wspomnieć ,że opowiadanie jest wzorowane na trylogii Igrzysk Śmierci . Chyba zauważyliście. Ale będzie zupełnie inny motyw przewodni ;) Zostawcie po sobie znak w postaci gwiazdki lub koma :) ;)
CZYTASZ
Przyszłość ...
Science FictionGłówna bohaterka Zoe . Żyje w państwie zwanym Sam . Kiedyś była tam Europa. Poznaje przystojnego mężczyznę i zakochuje się w nim ,ale musi go opuścić ,żeby uratować swoich bliskich . Co zrobi ? Zobaczycie.