Ένας διαπεραστικός πόνος τρύπησε το στομάχι μου και μου χάλασε τον ύπνο. Σηκώθηκα αργά από το κρεβάτι για να μην ζαλιστώ και με αργά βήματα κατευθύνθηκα προς το μπάνιο.
Γονάτισα μπροστά από την λεκάνη της τουαλέτας και προσπάθησα, με μεγάλη αποτυχία, να κάνω εμετό.
Άνοιξα τα ντουλαπάκια του μπάνιου με την ελπίδα ότι θα βρω κάτι που θα μου σταματήσει αυτή την ηλίθια ναυτία που νιώθω μετά από κάθε μεθύσι. Το μόνο που βρήκα ήταν είδη υγιεινής και μπάνιου. Κάθισα στο πάτωμα ακουμπώντας το κεφάλι μου στις παλάμες μου. Ήμουν πιο χάλια από κάθε άλλη φορά.
Με μεγάλη δυσκολία στάθηκα πάλι στα πόδια μου και πήρα τον δρόμο προς την κουζίνα. Με προσεχτικούς βηματισμούς, για να μην τσακιστώ, έφτασα στην κουζίνα. Πήρα το μεγάλο κουτί όπου η θεία Δήμητρα τοποθετεί φάρμακα οποιουδήποτε είδους και έκατσα στο τραπέζι. Μετά από λίγα λεπτά βρήκα ένα καινούργιο κουτί Primperan (φαρμακευτική αντιεμετική ουσία) και μακάρισα την τύχη μου. Κατάπια το μικρό χάπι με λίγο νερό αλλά ένιωσα και πάλι να ζαλίζομαι. Δεν είχα κουράγιο να επιστρέψω στο δωμάτιο και ο καναπές φαινόταν η καλύτερη επιλογή.
Η μόνη πηγή φωτός στον χώρο προέρχονταν από το μικρό παράθυρο στην κουζίνα, πίσω μου. Κρατήθηκα απ την πλάτη του καναπέ για να κινηθώ μέσα στο μεγάλο δωμάτιο. 'Έχοντας τα μάτια μου στραμμένα στα πόδια μου άργησα να αντιληφθώ το σώμα που ήταν ξαπλωμένο μπρούμυτα στον καναπέ απέναντί μου.
Πάγωσα στη θέση μου και ο σφυγμός μου αυξήθηκε στο δευτερόλεπτο. Ήμουν έτοιμη να βάλω τις φωνές όταν η όρασή μου έπιασε το ύφασμα μιας πράσινης μπλούζας, πεταμένης στην άλλη άκρη του καναπέ κοντά στα πόδια του άντρα που κοιμόταν βαθειά.
Πλησίασα στις μύτες των ποδιών μου και πήρα το μπλουζάκι στα χέρια μου. Εκείνη την στιγμή το σώμα άλλαξε στάση και φανερώθηκε το πρόσωπο του... Βασίλη; Τι σκατά έκανε ο Βασίλης εδώ;;;
Έμεινα να τον παρατηρώ αποσβολωμένη. Φορούσε μόνο ένα μαύρο μποξεράκι και ο ύπνος του χε ανακατέψει τα μαλλιά. Το άσπρο σεντόνι είχε γίνει κουβάρι ανάμεσα στα πόδια του. Το στήθος του ανεβοκατέβαινε ρυθμικά και οι μύες του προσώπου του ήταν χαλαροί. Εκείνη τη στιγμή, χωρίς να το πολυσκεφτώ, φαντάστηκα τα χέρια του, σαν αύρα, τυλιγμένα γύρω απ την κοιλιά μου, το πρόσωπό του χωμένο στην καμπύλη του λαιμού μου, το στήθος του να ακουμπάει στην πλάτη μου να είμαστε ξαπλωμένοι να κοιμόμαστε νωχελικά...
YOU ARE READING
Νόμος της Έλξης
RomanceΗ Ελίνα είναι μια 18χρονη κοπέλα που παιρνάει τις καλοκαιρινές της διακοπές μαζί με την ξαδέρφη της,την Μαρία, στο νησί της Ρόδου. Όταν η κολλητή της Μαρίας επιστρέφει με τον ξάδερφό της και τους φίλους του στο νησί,η Ελίνα κάνει μια ενδιαφέρουσα γν...