Aras...
Güneş gözlüklerimi takıp şezlong da geriye yaslandım.Yol yorgunluğumu şimdi biraz dinlenerek atmak istiyorum.Emir herzaman ki gibi gelir gelmez kendini denize attı.Birkaç kız onun yanına yüzerek giderken gülmeden yapamadım.Kızları tavlamak onun için her zaman kolay olmuştur.Beni de buna dahil etmek istese de itiraz ettim.
Önümden geçen iki kızın bana baktıklarını siyah gözlüklerimin arkasından gördüm.Tepki vermeden yatmaya devam ettim.
-Bodruma sadece güneşlenmeye geldiğini söyleme bana.
Bunu söyleyen kızı tanımıyorum.Yanım da ki boş şezlonga yatmaya çalışıyordu.
-Denize girmek için çok erken.
Ondan tarafa dönmeden cevap verdim.Güldüğünü duyduğum da görmese de kaşlarımı çattım.Gülünecek birşey söylediğimi hatırlamıyorum.
-İlgi odağı olmaktan korkuyorum desene.
Kızın söylediği şaşırmama sebep oldu.Gözlüklerimi çıkarıp yattığım yerde doğruldum.Siyah kısa saçlarını kapatan şapkasıyla şezlong da alayla bana bakan kızı baştan aşağ süzdüm.
Siyah bikinisiyle fit vücudunu sergiliyordu.
-Bence sen ilgi odağı olmamdan korkuyorsun.
Kız yattığı yerden doğrulup öne doğru eğildiğin de birbirimize çok yakındık.Pek tipim değil aslında ama itirafı hoşuma gitti.Biraz eğlence sorun olmaz diye düşünüyorum.
-Vay çok hızlısın.
Ardından gülmeye başladığın da bende tebessüm ettim.
-Bu gece bara kiminle gideceğimi bilmek isterim.
-Deniz adım deniz.
Ayağ kalkıp tişörtümü çıkardım ve kıza bakmadan denize koşup kendimi suya bıraktım.Açelya...
Fırçayı mavi boyaya batırıp beyazlığın üzerine hafifce sürdüm.
Arkadan gelen farid farjadın çaldığı keman eşliğin de yaptığım resimlerle dolu odada sabahları vakit geçirmek her zaman hoşuma gider.Pek sık yapamasam da vakit ayırmaya çalışıyorum.
-Ablaaa!
Aniden açılan kapının sesiyle ürkerek elimde ki fırcayı düşürdüm.
-Ereen!
Adını öfkeyle bağırarak söyledim.
-Korkuttum mu?
-Birdaha bunu yaparsan seni uykunda boyarım.
Eren elinde telefonunu sallayarak yanıma gelirken elimdekileri masaya bıraktım.
-Abla öğrendim ki hoşlandığım kız senin arkadaşının kardeşiymiş.
-Sakın beni bulaştırma.
Eren kolunu omzuma atarken geri çekilmeye çalıştım.Anlamıştım zaten benden birşey isteyeceğini.
-Hadi ama yap bir güzellik.
-Kim bu kız?
-Özge'nin kardeşi miray.
-Nee!Asla özgeyle muhatab olmam o kız beni deli ediyor.Neyse erencim benim işim var çıkıyorum ayrıca miray zor biridir sana kolay gelsin.
Ereni dertli bir şekilde orada bırakıp odadan çıktım.
Birazdan çiftlikten tabloyu alıp yusuf beye götürcem.Bu sefer tekrar konuşmaya çalışıcam.Umarım bu gün anlatır.****
Tabloyu iki elimle sıkıca tutarak kapının açılmasını bekledim.Hizmetli kadın kapıyı açtığın da iceri girip salona ilerledim.Duvarda asılı resim dikkatimi çeksede oraya bakmamaya çalıştım.Hala arasın babasının annemle birlikte olduğuna inanamıyorum.
-Hoşgeldin kızım.
Yusuf bey beni görünce koltuktan ayağ kalktı.
-Nasılsınız?
-Şimdi daha iyiyim.
Koltuklardan birine oturduğum da yusuf bey de yanıma oturdu.
Bu gün üzerin de siyah takım ve yakasında bordo mendil var.Gençliğin de çok yakışıklı biriymis galiba yaşına rağmen bunu belli ediyor.
Elimde ki tabloyu kucağına koyduğum da ellerini tablonun üzerin de gezdirdi.Tablonun ön yüzünü çevirdiğin de yüzün de kocaman bir gülümseme oluştu.
-Onu çok özlemişim.
-Çok güzel bir kadınmış.
Başını dediğimi onaylayarak salladı.Titreyen elleri kadının üzerin de geziniyordu.
-Merak ediyorum da siz kaç yaşındasınız?
-82
-Ah siz hiç göstermiyorsunuz.
Tebessüm ederek resime bakmaya devam etti.
-Onu görmek istermiydiniz?
-Vanessamı görmek için neler vermezdim.
-Vanessa sizin eşiniz miydi?
Sorum karşısın da gözlerini bir an kapadı ve tekrar açtı.Derin bir nefes aldı ve kahve gözlerini bana çevirdi.
Bu soruyu sormakta hata mı ettim diye düşünmeye başlamıştım ki konuşmaya başladı.
-Onunla evlenmeyi çok istedim.Ama izin vermediler.Onu benden uzaklaştırdılar.Vanessamı benden aldılar.
-Nasıl?Kimler yaptı bunu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız Kelebekler
Любовные романы03.01.1932 Değişmeyen tek şey ölüm. 03.01.2017 Kaldığı yerden devam eden bir hikaye, keşfedilmek için sabırsızlanıyor...