1⭐

5K 178 67
                                    

Bu günkü akuma beni daha az zorlamıştı ama Kara Kedi beni korumaktan bayağı yorulmuş  görünüyordu.bana tatlı tatlı baktı ve yüzük bipledi.

"Hâlâ benim kim olduğumu merak etmiyor musun böcüşüm?"

"Neden merak edeyim pisicik"

"Çünkü ben seni merak ediyorum."

Bu sırada yüzük yine bipledi niyetini anlatmıştım vakit geçirmeye çalışıyordu...Ama bu sefer ben düşüncelere dalmıştım ve zaman geçiriyordum.Ve beni düşüncelerimden küpelerim ayırmıştı. Yoyomu atıp eve gittim ama  olmaz hâlâ okul saatindeydik.Evdekilere  ve kafedekilere görünmeden kapıdan çıkarken kapının üstünde duran zil  çaldı.Tabiyiki babam müşteri geldi sanıp bana baktı.Ve şaşkın şaşkın bakışları arasında ben ne yapacağım diye düşünüyordum. Babam bana soru sormaya başladı tahmin etmek zor değil neden okulda olmadığımı merak ediyordu.

"Okulda birden karnım ağrıdı sizi aramadılar çünkü evinin yakınlarda olduğunu söyledim.Pastaneyi bırakmanı istemedim." Dedim ve yanağına sevgi dolu bir öpücük kondurdum.Odama yeni çıkmıştım ve Tikki önüne geçti.

"Daha az yalan söyler misiniz lütfen biliyorsun biz iyiyi temsil ediyoruz."

"Biliyorum ama ona benim Uğur Böceği olduğumu açıklayacak şeyler söyleyemem."

Tikki başını onaylarcasına salladı ve telefonumu elime almışken Alya aradı

"Bugün büyük gün marinette."

"Ne oldu Alya?"

"İyiki ben varım yoksa habersizce evinde oturup Adrian'ın fotoğraflarını öperdin.

"Alyaaaa"

"Bugün Adrian gizli bir parti yapıyor.Biliyorsundur herhalde babası katı biri olduğu için bu gizli.Konusuda ilk okul arkadaşları ve gizli olduğu için en sevdiği tatlıları yapan yerde yapacakmış bil bakalım bu yer neresiiiiii."

"Emin misin?"

"Benim kaynaklarıma güven canım arkadaşım."

"Pekiiii."

"Eee  peki güzel giyin o zaman bütün sınıf sizin pastanenizde olacak..."

Bu haberi aldım ve kala kaldım.Ne giyeceğim ben? Tikki bana mavi bir elbise gösteriyordu.Seçtiği kıyafeti giydim.Hazırdım. Teker teker geldiler.  

▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫

Adrian geldi.Peşinden de Chloe  

"Adribalım neden böyle ucuz bir yere geldiğimizi söyler misin ?"

"Çünkü burayı seviyorum Chloe ."

"Neyse sen benimle ol da ..."

Adrian bana yaklaştı ve

"Merhaba Marinette..."

"Mm-erha-ba ..."

Çoktan kızarmıştı yanaklarım.

"Marinette sizin özel tatlıdan kaldı mı?"

"Aaa benim yaptığım tatlıdan diyorsun.Bugün yapmadım."

"Aaa"

"Bb-een hemen yaparım ..."  

"Yardıma ihtiyacın var mı?"

O sırada Alya 'ya baktım sessizce" kabul ettt." Diyordu.

"Tabi yardım edebilirsin "dedim. Ve yanaklarım artık yanmak üzereydi.İkimiz de birer önlük giydik.Beraber özel tarifimi yaptık ve  her yerimiz un olmuştu Adrian benim bende onun saçlarındaki unları temizledikten sonra önlükleri çıkarıp sınıf arkadaşlarımızın yanına döndük.Onlar gittiğinde güzel bir uyku çektim.

Umarım beğenmişsinizdir ilerideki bölümler daha iyi olacaktır.Yorum ve oylamalarınızla hikayeye yön verebileceğimizi unutmayın .(bu fotolar hikâyeyle alakası olmasa da sizin almanız içindir.)😉😊

Mucize Uğur Böceği İle Kara Kedi ()Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin