Egy fiú volt az. Magas termete és széles vállai miatt takarásba voltam. Mivel jóval nagyobb volt nálam ezért fel kellett emelnem a fejem hogy a szemébe tudjak nézni. Haja barna volt szeme írisze pedig fekete. Szép párosítás.
-Szia. Az osztály elnök vagyok Min Jun. Bizonyára te vagy az új lány. Üdvözöllek az osztályban. Két hely közül választhatsz.-Mutat hátra.-Az egyik Jungkook mellett van a másik pedig egy szabad pad hova szeretnél ülni?-kérdezi kedvesen.
Remek lenne mellette ülni de ha egyből rávágnám ugyan olyannak gondolna mint a többi lányt. Rámenősnek. Úgy kell velük lennem hogy kedveljenek. Mert ha nem akkor leráznának és ez
megnehezítené a munkámban való előrejutást. Ésszerűen kell cselekednem ha nem akarom elszúrni.
-Inkább ülnék egyedül.-mosolygok rá.
-Jungkookot elutasították!-kiált fel V.
Istenem Tae neked pont ezt kellet leszűrni az egészből? Tipikus V.
-Szegény Kook alul marad.-röhög Jimin.
-Jimin fogd be.-néz rá mérgesen majd az én tekintetemet kezdte el vizslatni.- Miért nem ülsz mellém?
Istenem Kook az a nézés... Aish. Nem szabad elgyöngülnöm. De mit mondjak? Azért nem ülök melléd mert meg kell hogy védjem az egész bandát egy démontól és félek,hogy beléd szeretek? Persze.
-Sajnálom de nem nagyon bírlak titeket.-vonok vállat.
Tátott szájjal néznek rám,gondolom még nem nagyon mondtak nekik ilyet.
Pedig ha tudnák mennyire rajongok értük.
-Akkor sajnos kötelező lesz mellém ülnöd.-villant egy félmosolyt Kook.
-Igen Igen! És tölts velünk egy kevés időt,hogy megismerj minket.-ugrál Tae.
Ez könnyű volt. Azt hittem besértődnek. De azért ellenkezzünk még egy kicsit.
-De hát...-kezdte volna de Suga félbe szakított.
-Nincs de. Velünk leszel és kész.
-Jól van.-sóhajtok majd oda megyek Jungkook mellé és ledobom a táskámat a padra.
Nem szóltam hozzá csak helyet foglaltam hisz idő közben becsengettek. Az órarendemet megnézve osztályfőnökivel kezdünk. Csak ne keljen bemutatkoznom.. Pár perccel később egy fiatalos nő viharzott be. Körülnézett majd a tekintete megállapodott rajtam.
-Szóval te vagy az új tanuló,Min Seo vagyok. Köszöntünk az osztályban!-mondja barátságosan.-Esetleg a nevedet megmondanád?
-Bora Park vagyok és köszönöm a kedves fogadtatást.-mosolygok.
Csak bólintott egyet majd belekezdett az órába. Beszélt a teendőkről és a különböző délutáni sportokról. Figyelmesen hallgattam amit beszélt egészen addig amíg a mellettem ülő meg nem szólalt.
-Mért nem szeretsz minket?-kérdezte engem nézve.
-Szeretem pár számotokat ennyi.-nézek rá de a biztos leolvasta az arcomról,hogy nem mondok igazat. Honnan tudom? Elmosolyodott.-Miért mosolyogsz?-nézek furán rá.
-Csak párat?
-Igen.
-Hát jó.-vigyorodik el.
-Kár volt melléd ülni.Idegesítesz.-sóhajtok.
-Erről vagyok híres.-nevet halkan majd elfordul.
Az óra vége fele járva a tanárnő össze írta,hogy ki milyen elfoglaltságot választ. Volt rajz szakkör,úszás,tánc,kosarazás és még pár hasonló elfoglaltság.
Sokan az úszást választották hisz október lévén nagyon jó idő volt. Igen októberben választják hogy az első hónapban kényelmesen lehessen vissza zökkenni az iskola időbe. Mikor a táncot és a kosarazást említették egyből felraktam a kezemet nem foglalkozva kik jönnek. Ám mikor felírt és meghallottam a többiek nevét rájöttem nem is figyeltem a munkám szempontjából. De szerencsére tudtam a bandáról,hogy szeretnek kosarazni ezért megnyugodtam és mikor a tánchoz is felírták őket megkönnyebbültem,hogy rajtuk tudom tartani a szemem.
-Hát úgy látszik még több időt töltesz velünk.-suttogja a fülembe.
Istenem Kook ne csináld ezt.. Nem akarok beléd bolondulni.
-Sajnos.-tettetem a szomorút.
-Tudom,hogy örülsz neki.
Szerencsére nem kellett válaszolnom hisz kicsengettek.
Felpattantam és oda sétáltam egy lányhoz akit nem láttam a Banda közelében de még is engem figyelt órán.
-Szia.-köszönök neki kedvesen.
-Hello Lee Young vagyok.-mosolyog.
-Nincs kedved körülvezetni az iskolában? Megismerkedhetnénk.
-Jól van persze de kaptál térképet nem?.-kérdezi.
-De csak így jobb lenne.-mosolygok. Kellemest a hasznossal. Lesz talán egy lány barátom és még körül is tudok nézni gyanakvás nélkül.
-Az első szünet csak 10 perces nem baj ha kicsit sietünk?-mosolyog.
-Nem dehogy.
Szóval így indultunk el ketten. A folyosón eleinte nem sok diák lézengett de perceken belül ellepték.
Lee szorgalmasan magyarázott néha néha mutogatott. Elvitt a tesi terem felé,majd a közelbe lévő öltöző felé.
Aztán elvitt az ebédlőbe ahol vettünk magunknak jégkrémet így haladva tovább.
A tánctermet is megmutatta ami az igazgató irodájától balra egy hosszú folyosó végén volt. Megmutatta az ének teremt és a többi osztálytermet.
Nevetve értünk vissza a mi termünkben ahol csak a Bangtan Boys foglalt helyet hátul.
Nem foglalkozva velük helyet foglaltam újdonsült barátnőm padján ő pedig leült a székére.
Még pár percet beszélgethettünk csengetésig. A következő óra matek volt és mivel nem tudtam az eddig tanult anyagot foglalkozhattam mással mert ha csak ledarálná nem érteném meg. Szóval miközben a többiek tanultak én a padon pihentetve a fejemet zenét hallgattam.
Szerencsétlenségemre pont egy BTS szám ment mikor Kook kivette a fülemből az egyiket.
-Na lássuk csak mit hallgatsz.
Nem volt anyi időm hogy kikapcsoljam hisz váratlanul ért. Mikor meghallotta a saját számukat csodálkozva nézett rám.-Persze még,hogy nem szeretsz minket.-vigyorog. -Nem is.-vonom meg a vállam.-csak pont ez következett. Ennyi.-Hmm. De ha nem szeretnél minket akkor nem lenne rajta a számunk a telefonodon. -Mondtam már van olyan számotok amit szeretek. -Szóval a Run-t szereted.-mosolyog. -Igen azt pont szeretem.-nézek végre rá.Kook miért vagy ilyen cuki mosolygás közben?! -És még mit szeretsz tőlünk?-Neked nem a tanárra kéne figyelned? -De. Csak nem izgat amit magyaráz. De te viszont annál jobban. Kook fejezd be még a végen elpirulok.-Persze,persze.-hagyom inkább rá majd vissza rakom a fülembe a fülest.Mikor már elkezdődött volna egy újabb szám megint kiszedte és beszélni kezdett. -Na még nem fejeztük be. Szóval? -fürkészi a tekintetem.-Szóval,mi? -Melyik dalokat szereted még tőlünk?Az összeset te kis hülye.-Boy in luv,Dope,Run. -Ennyi?-Igen. -Hát több mint a semmi. -Na de most figyelj oda.-Minek? 1 perc és csengetnek. Mi? Ilyen hamar? Ennyire elment volna az idő miközben beszélgettünk?-Milyen óra lesz?-kérdezem tőle.-Fizika. -Van ülés rend?-Igen. Ugyan így.-vigyorog.-aish.-fintorodok el.-Nem szabadulsz meg tőlem.-nevet fel mikor kicsöngetnek.
Elővettem a táskámból a fizika cuccomat majd Lee asztalához sétáltam.
-Nem igaz,hogy amellett az idióta Kook mellett kell ülnöm.-szólalok meg.
-Hidd el az osztályból sok lány cserélne veled.-nevet fel.
-Te is?
-Nem.-mosolyodik el.
-Szerencse.
Beszélgetés közben sétáltunk le a természettudományi terembe ahol helyet foglaltam a negyedik padban.
A Kook és a többiek csak később sétáltak le. Mikor meglátott eljött a többiektől akik a másik padsorokban ültek.
-Már csak te hiányoztál.-sóhajtok fel.
-Tudom,hogy kezdesz megkedvelni.-nevetgél.
-Sajnos igen.
-Komolyan?-néz rám meglepetten
-Nem.-röhögök fel egy gonosz mosoly keretében.
-Jajj te lány.-sóhajt fel.
Még beszélgettünk kicsit míg el nem kezdődött a fizika.
Most is elfoglalhattam magam mással,hisz nem tudtam hol tartanak.
Mellettem Kook szorgalmasan jegyzetelt. Miközben a táblára nézett feltűnt rám is rám néz.
KICSIT sem jöttem zavarba. Dehogy.
Hamarosan minden órának vége lett és egyedül sétáltam haza.
Fáradtan nyűgösen.
Mikor haza értem szó nélkül felfutottam a szobámba,ledőltem az ágyra és sóhajtottam.
Este még vissza kell mennem terepet szemlélni. Így beállítottam az órát 21:00 ra hogy már senki se legyen a környéken. Majd lehunytam a szemem és elaludtam.