-Synku , jadę do pracy dowidzenia !!!
-Buziaki pa Mamusiu :)
******************************
Od razu wstałem z łóżka po wyjściu mamy była to godzina 6:50 . Więc postanowiłem ubrać się zjeść śniadanie i wyjść do szkoły .
Zaczynała się lekcja biologii nagle wchodzi pani Dyrektor i prosi mnie abym przyszedł do niej do pokoju dyrektora .
Na początku przestraszylem się bo nie wiedzialem co tym razem zrobiłem .
-Nathan mówię ci to z wielkim żalem i przykrością .....-Co się stało!??!?!?
-Twoja mama ....jadąc do pracy miała straszny wypadek...
-Pani chyba robi sobie ze mnie jaja!!!!!!!!
-Nathan.... twoja mama jest w ciężkim stanie....i prawdopodobnie nie żyje....
-Jak!??!?!?! ....Kur*** !!!!...
-Przykro mi..... mogę cię zwolnić na 1 miesiąc ...ze szkoły abyś poszedł zobaczyć co z nią.....
Od razu wybieglem do pobliskiego szpitala ...
-Dziendobry , czy trafiła dziś do was moja mama Alis????!??!!??!-Tak .
-Czy mogę dowiedzieć się o jej stanie zdrowia???
-Bardzo mi przykro twojej mamy serce było za słabe by przeżyć ten wypadek.....
-Jezu .....kochany jezu !!!!
Zacząłem krzyczeć na cały szpital mamo!!!!....uspokoili mnie lekarze.....miałem dość cierpienia mama miała tylko 44lata.......nie potrafię się uspokoic i postanowiłem zobaczyć ....ją....
-Panie doktorze...czy mógłbym zobaczyć mamę???....
-Tak , ale ciało pana matki jest naprawdę ...... wie pan..
-Spokojnie ja chce ją zobaczyć i przytulić .....
-Dobrze zaprowadzę pana....proszę za mną..
Szliśmy różnymi korytarzami....aż doszliśmy do właściwego...
-Prosze ostrożnie .... ja muszę iść na następna operacje .
******************************
-Mamo??.....Słyszałem tylko ciszę ... odkryłem zakrycie na ciele kobiety ...... zobaczyłem nastraszniejsza rzecz..... jej ciało jest strasznie poturbowane .....
I tak ją przytulilem .....Niestety okropnie się to skończyło........ mam nadzieję że jeszcze coś się zmieni do końca książki :))))
CZYTASZ
Na Serca Koszt
Truyện NgắnCześć . Mam na imię Nathan , jak już wiecie spotkało mnie w życiu wiele przykrości .. Śmierć matki , spotkanie z ojcem dla mnie to zbyt dużo , przez głupi zysk trafiłem do więzienia jak dalej się to wszystko potoczy ? Czy będę miał więcej wiary w si...