♤28♤

4.6K 100 76
                                    


●●●

Saçlarınızı nasıl yapmalısınız?

Aslına bakarsanız bu tamamen sınıf ortamına bağlı. Veya sizin takıntılarınıza mesela kendimden örnek vereyim belki benim gibi olanınız vardır.

Şahsen ben saç takıntısı olan bir kızım. Saçlarım her zaman salık ve düzleştirilmiş olurdu tabiiii okulun başlarında. Sonradan sınıf ortamımın mallığına kapılarak ben neden özeniyorum dedim ve topuzla bile gittiğim oldu.

Şimdi gelelim tavsiyelere.

Mesela ilk gün saçınızı her zaman nasıl yapıyosanız o şekilde gidin okula farklı olucaz derken kötü hissedersiniz dikkat edin.

Sonrasında model olarak tavsiye vermek gerekirse.

Benim gibi sadece saçı toplamayı sevmeyenler için söylüyorum bunu. Saçınızın üstünü ördükten sonra onu küçük bir lastikle tutturup sonra toplayabilirsiniz. Hem o sevmediğiniz basit görüntü ortadan kalkar. Vede bunu topuz içinde kullanabilirsiniz.

Başka olarak direk saçınızın üstünü salaş bir şekilde küçük bir lastikle tutturabilirsiniz. Saç uçlarınız dalgalı olursa daha hoş durabilir.

Örgü yapabilirsiniz. İki taraflı veya tek taraflı balık sırtı. Her zaman idealdir.

Daha ne olur bilmiyorum ama aklıma şimdilik bunlar geliyor. Eğer aklıma başka stiller gelirse eklerim.😊😊

○○○

Lise TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin