Motivasyon?

925 17 31
                                    


Eveet lisenin giriş, gelişme ve sonuç kısmında sanırım en çok ihtiyacımız olan şeyden yani motivasyondan biraz konuşalım istedim. İnsanın kendini en iyi tanıyacağı, düşünce yapısının tam olarak oluşacağı zamanlardandır lise zamanı ve o yaşlar açıkçası bu süreçte kendimizi yapabildiğimizce ergen psikolojisinden sıyırıp olumlu yönde geliştirmeye çalışmamız gerektiğini düşünüyorum. Gerek kişisel gelişim kitapları olsun gerek videoları şuan bunlara ulaşmak oldukça mümkün okuyup izleyip öğrenilmesi gereken çok şey var tabi normalde insan ömür boyu yeni şeyler öğrenmeli araştırmalı fakat bu dönemler karakter oluşumumuz açısından önemli olduğu için daha sıkı sarılmalıyız bu olaya.

Lise de 9. Sınıftan sizi sınava hazırlıyoruz muhabbetleri dönmeye başlar ve öğretmenler o psikolojiye sizi hemen sokmaya çalışırlar.

Kendinize bir hedef belirleyin idealist olun. Mesela istediğiniz yapmaktan zevk alacağınız mesleği seçin ve onun için araştırmalar yapın heveslenin motive olun yapamazsın diyenlerin inadına kendinize yaparım deyin çünkü ben istiyorum ve istersem başarırım.

Bu yolda çok fazla iniş ve çıkışlarınız olacak umarım en düşük hasarla lise serüveninizi bitirirsiniz insanlara takılmayın dışarıyı boş verin kendinize ve hedefinize odaklanın ve sadece kendiniz için çabalayın.

Unutmayın başkaları istiyor diye değil siz istediğiniz için yapın! Bu sizin hayatınız ve kimsenin sizin yaşayacağınız hayatı istemediğiniz bir doğrultuda yönlendirmesine izin vermeyin sonucu ne olursa olsun hayallerinizden vazgeçmeyin!

Sizleri seviyorum❣️ umarım hedeflerinize ulaştığınız güzelce yaşadığınız uzun yıllarınız olur önünüzde ♥️

Sorularınız varsa yorumlara bekliyorum hepinizi. 🌹

Lise TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin