1

511 23 4
                                    

Er wordt in elk hoofdstuk van uit de POV van luna geschreven

Ik loop boos naar me kamer toe. Mijn zusje is zo verwend, zij wil perse ergens naar toe en ik moet mee. Ik snap niet eens waarvoor ze naar die tour van jacob sartorius wilt. Hoe kan hij nou zo veel fans hebben hij lijkt op een spuitelf en is een fuckboy.

Ik app Masha mijn beste unicorn vriendin. Zij is de enige die me begrijpt.

Luna👄> urgg je weet toch wel jacob sartorius?

Mashabeer> OMG jaa hoezo?

Luna👄> ik moet perse naar zijn tour toe omdat mijn zusje dat wilt maar ik wil geen geld uit geven aan een fuck boy.

Mashabeer> fuckboy?! Je bent echt gestoord. Jacob is zo cuteee. Ik zou willen dat ik er heen mocht.

Luna👄> urg weer uemand die mij niet snapt. Doei

Mashabeer> maar je moet jakey beter leren kennen dan is hij echt cute geloof me.

Luna👄 is offline

Ik plof neer op me bed en vak in slaap.

*volgende ochtend*
'Luna wordt wakker over 1 uur moeten we al gaan' roept mijn zusje enthousiast. Fijn ik heb er echt zin in. (Voel de sarcasme). Ik pak gewoon een zwarte broek met gaten in de knieën en gewoon een simpel wit shirtje. Het boeit me eigenlijk niet hoe ik eruit zie. Ik sta zometeen toch tussen een paar meiden die schreeuwen om een fuckboy.

Nadat ik me klaar heb gemaakt ga ik baar beneden toe en plof geïrriteerd op de bank, en zucht. "Kom op luna doe op teminste een beetje of je het leuk vindt. Doe het voor je zusje.." Zegt me moeder. 'Doe het voor je zusje. Inderdaad altijd voor alles voor Amber!' Schreeuw ik en ik ren naar boven toe.

Fuckboy alarm ft jacob sartoriusWhere stories live. Discover now