4

330 26 27
                                    

*na uren in de auto gezeten te hebben zijn ze eindelijk thuis*

ik loop naar mijn kamer en ga op mijn mobiel

URGG iemand heeft een foto geplaatst toen jacob mij een kus gaf, en shipt iedereen ons GVD. OF het niet erger kan heeft jacob die foto ook geplaatst en er onder gezet: let's meet again girl<3 

1. dat gaat nooit gebeuren

2. ik wil dat niet hij is en blijft een cutie spuitelf uhm... ja een gewone spuitelf.

3. ik haat hem

*biep biepppp* *mobiel gaat* 

unknown: hey, nog een keer afspreken?

u : uhhhh........ wie ben jij???

uknown: jacob sartorius 

u: uhh ja tuurlijk en uh hoe komt jacob sartorius dan aan mijn nummer?

uknown: van je zusje gekregen

"AMBER!!! kom hier!" schreeuw ik maar in plaats van dat amber komt, komt mijn vader.                     'NU BEN IK  ER KLAAR MEE, WE GEVEN JE TE ETEN EN EEN SLAAPPLEK EN JIJ GAAT ZO MET JE FAMILIE OM? NOU ALS JE NIET DANKBAAR BENT VOOR WAT JE HEBT DAN GA JE MAAR  HET HUIS UIT. IK WIL DAT JE OVER 5 MINUTEN WEG BENT!' schreeuwt hij en hij loopt weg. 

waar kwam dat ineens vandaan ik kan er toch niks aan doen dat Amber mijn nummer zomaar weg geeft aan mensen en trouwens ik wil hier helemaal niet zijn.  het is heel laat in de avond maar dat boeit me niet. Ik pak me tas stop er zoveel mogelijk kleren in pak me mobiel, wat make-up en snel voor dat me vader me ziet pak ik een pak moffert uit de koelkast zodat ik straks wat te eten heb. 

"DOEI" schreeuw ik naar mijn 'familie' die op de bank zit. Me moeder staat op en loopt mee naar de deur. "sorry Luna ik ga je missen" zegt ze met tranen in haar ogen. 'als het je echt SPEET dan liet je me niet gaan en zei je er wat van! Maar dat deed je niet want het spijt je niet en je bent gewoon LAF. OKE? DOEI!' zeg ik halfschreeuwend en ik loop de deur uit en gooi hem dicht. Ik weet nog niet waar ik naar toe ga, ik loop wel gewoon een rondjedoor de buurt ofzo. 

*1 uur later* 

Ik weet nog steeds niet waar ik heen moet. Ik loop nog voor 1 laatste keer naar mijn huis. Ik probeer zonder dat ze me zien door het keuken raam te kijken. Ze zitten gezellig met z'n alle aan tafel pizza te eten met moffert. Ze lijken allemaal heel blij zelfs mijn moeder die er zogenaamd spijt van had. 

*bliep bliep* 

urghh wie is dat nou weer. Ik pak me telefoon terwijl ik naar het parkje loop en op het bankje ga zitten. 

unknown: ben je er nog?? 

u: waarom app je mij?

unknown: omdat je leuk bent.

u: als ik zo leuk ben waarom hebben mijn ouders me dan uit huis gezet??

unknown: Hebben ze dat echt gedaan?!

u: ja 

u: waarom vertel ik je dit eigenlijk ik ken je niet eens.

unknown: ik ben jacob sartorius

u: hoe weet ik zo zeker dat jij echt jacob bent.

unknown: kom naar de plek waar de tour was

u: maar dat was met de auto al 6 uur laat staan als ik moet gaan lopen

unknown: bel een taxi ik betaal het wel.

u: ok 


Wat nou als het niet echt jacob is, straks is het een enge man ofzo en dan wordt ik gekidnapt en dan.. oke eigenlijk boeit het niet want ik heb toch geen huis of ouders....



belangerijk!!!!

hey, is hier iemand die een cover kan maken want ik heb een nieuwe nodig en ik ben er slecht in dus ja.......

Fuckboy alarm ft jacob sartoriusWhere stories live. Discover now