2

275 20 3
                                    


Ik ga niet eens meer mee. Ik ga me niet laten dwingen, ik hoef niet altijd anderen blij te maken. Ik hoor een auto voor de deur stoppen en iemand uitstappen. Ik kijk uit het raam en het is.. me vader. SHIT. Ik hoor de deur dicht klappen. Als me vader hoort dat ik niet mee wil met me zusje wordt hij boos. Amber is altijd al het lievelings kind geweest van mijn ouders.

Ik hoor me moeder wat tegen me vader zeggen en hij stormt de trap op. Snel doe ik me kamerdeur dicht en ga snel op me bed zitten. Me vader komt boos naar binnen en trekt aan me haren, hij kijkt me aan en geeft me een klap. "jij gaat je excuses aan bieden aan je zusje!" schreeuwt hij boos en hij duwt me zo wat de trap af. Ik sta voor Amber en kijk haar boos aan. ''Nou zeg het dan'' zegt me vader boos terwijl hij me veder naar Amber duwt. 'Sorry dat jij zo verwaand bent' zeg ik en ik kijk haar bitchie aan "En nu ben ik er klaar mee! Jij gaat sorry zeggen tegen je zusje en je gaat mee naar die tour en je gaat doen alsof je het leuk vind" schreeuwt hij en hij geeft me een klap en mijn moeder kijkt gewoon mee en doet niks. 'sorry' zeg ik tegen Amber en ik ren naar boven.

Ik loop naar de badkamer en zie dat ik een grote rodeplek op me wang heb. Ik gooi wat water op me gezicht en kijk in de spiegel. Wat hebben mijn ouders tegen mij? "Luna komen we gaan!" roept mijn vader. Ik loop met tegenzin naar beneden en stap in de auto. Of het niet erger kan zet me zusje nou ja zusje.. Amber mijn niet meer zusje. Amber dus zet liedjes van die elf op zoals Sweatshirt. URGfgsgaNJDHFCNAJFHCJHANGGGG.

*skip de reis*

Eindelijk na 2 uur rijden komen we aan. Er staan allemaal meiden. Ik zit verbaasd te kijken hoeveel fans hij heeft. Me vader kijkt me boos aan en zegt "en denk erom je gaat aardig doen tegen je zusje en je doet maar alsof je het leuk vind" Ik stap uit de auto en loop met Amber mee. Tuurlijk omdat zij het verwende kind is hier heeft ze VIP kaartjes gekregen. Nu moet ik die Rolf sartorius ook nog gaan ontmoeten. Mijn leven is letterlijk een hell. 

Fuckboy alarm ft jacob sartoriusWhere stories live. Discover now