6

149 8 6
                                    

Sorry dat het zo super lang duurde maar de laatste tijd ja was ik niet echt meer op wattpad actief maar vanaf nu ga ik weer veder dus ik hoop dat jullie dit deel leuk vinden


Ik lig op het bed en scroll door me insta heen, totdat jacob in de deuropening van de badkamer staat. Ik durf hem amper aan te kijken en ik krijg het idee dat dit nog een lange nacht gaat worden. 

"sorry van uhh ja je weet wel'' zeg ik. Ik kijk Jacob heel even aan maar kijk gouw weer weg. 

'Ja is al goed, Maar wat is er eigenlijk allemaal gebeurt thuis met je vader enzo als ik vragen mag' vraagt Jacob en hij pakt me hand vast. Ik blijf hem aan staren en denk aan thuis. Ze zullen vast heel boos op me zijn. Ik voel een traan opkomen maar ik probeer niet te huilen. Ik ben zo bezig in me hoofd met hoe het nu thuis zou zijn... zonder mij. Dat ik niet door heb dat Jacob me aan het knuffelen is. Ik doe me ogen dicht en denk aan thuis.


Jacob's POV

Toen ik vroeg wat er thuis was gebeurt zei ze niks en bleef me aanstaren. Ik zag dat ze bijna moest huilen dus drukte haar in me armen. Nu is ze in slaapgevallen maar er lopen tranen over haar wangen. Ik wil zo graag iets voor haar kunnen doen en haar zorgen wegnemen. Ik weet alleen niet hoe. Ik ga met me handen door haar haren en val ook in slaap. 

Als ik wakker word ligt ze nog steeds in me armen te slapen. Ik sta voorzichtig op en loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel naar mezelf. Wat kan ik nou doen om haar gelukkig temaken. 

als ik terug loop naar het bed om me mobiel te pakken zie ik haar zitten. Ze kijkt boos en is op haar mobiel aan het typen. Ik plof naast haar neer 'met wie ben je aan het appen'. ''Wat gaat jou dat nou aan?!'' 


Luna's pov

Gister dacht ik even dat ik hem mocht. Wat dacht ik wel niet. Ik hoef die bemoeial niet. Ik haat jongens. Hij is het zelfde als m'n ex joey. Eerst heel lief en slijmerig daarna overal mee bemoeien en daarna je behandelen als vuil. UURRGGGGGGGGG


sorry dat het zo kort was heb even geen inspiratie maar ik ben ziek dus heb veel vrije tijd en niks te doen dus verwacht morgen maar weer een hoofdstuk. 

byee xx


Fuckboy alarm ft jacob sartoriusWhere stories live. Discover now