3

286 19 4
                                    

We staan al uren in de rij, om jacob te ontmoeten. Maak me dood! Pleas doe het!
*1,5 uur later*

We zijn aan de beurt. Eerst gaat Amber. Hij geeft haar een kus op de wang. Ik moet bijna kotsen. Amber verluisterd wat in zijn oor en laat haar mobiel zien Jacob typt wat op zijn nobiel. Terwijl Amber wijst naar mij. Dus ze praten over mij, lekker is dat. Nu ben ik aan de beurt. Ik heb er echt geen zin in maar het moet maar.

Ik loop naar hem toe en wil eigenlijk gelijk weglopen. Hij trekt me in een knuffel maar ik duw hem terug.
Hij haalt zijn schouders op en geeft me een kus op mijn wang.

Ik voel me helemaal warm worden vanbinnen en ik voel dat ik bloos. Ik snap niet waarom dit gebeurt, ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik duw hem ruw aan de kant en loop weg.

Ik pak Amber bij haar arm en trek haar mee. 'Dus de tour is afgelopen. We gaan naar de auto' zeg ik terwijl ik haar mee sleep naar de auto. "Was het leuk?" Vraagt me vader aan ons. 'Ja het was geweldig en het was gewoon perfect' zegt Amber helemaal blij. "En hoe vond jij het?" Vraagt mijn vader terwijl hij me streng aankijkt.

Ik denk terug aan dat rare gevoel toen Jacob mij een kus gaf. Ik snap het nog steeds niet. Haat ik hem nou zo erg dat ik er een raar gevoel bij kreeg of was het..... oke wtf nee wat denk ik wel niet. Hij is een spuitelf😂. "Dus hoe was het" zegt me vadet nog een keer maar dit keer zwaar geirriteerd. 'Mwah gaat wel' zeg ik terug en ik ga op me mobiel.

Sorry dat dit hoofdstuk zo flut was en slecht maar volgend hoofdstuk wordt beter hoop ik...
Ik ben hier niet goed in...... kk bye

Fuckboy alarm ft jacob sartoriusWhere stories live. Discover now