# 8

10.1K 384 83
                                    

Gözlerimi açtığımda. Hastanede olduğumu .anladım ama noldu ki dün ahh doğru ya ilaç, ilacı almadığım için kriz geçirdim yanıma baktığımda rüzgarı gördüm oda bana bakıp konuşmaya başladı

-Noldu sana niye kriz geçirdin "

-sanane seni ilgilendirmez "
Sinirleri gerilmişti bunu kısılan gözlerinden ve kasılan çenesinden anlayabiliyorum.

-sana insan gibi bir şey sordum aman senle ne uğraşıyorum ki istersen geber" deyip. S**tir olup gitti. Tam bir p** diye düşünmeden edemedim.

2gün sonra

Ohh ben sonunda şu lanet hastaneden çıkıyorum. Annem ve rüzgâr beni bekliyorlar odada rüzgâr benle hiç konuşmuyor suratıma dahi bakımıyordu sanki çok umrumda ben düşüncelerimi dalmışken telefonun sesiyle kendime geldim. sonra telefonum çaldı arıyan Samih benim sağ kolum her şeyle o ilgilenir sonuçta ben bir mafyayım neyse.

Söyle Samih " he bu arada çok kibarımdır .

"Efendim bir mafya bizim depoyu patlamış. "

"Ne demek Lan bu "

"Efendim yapanı bulduk cesur Yücesoy diye büyük bir afya "

"Ozaman napıcagını biliyorsun ben geliyorum elinden kaçırıyım deme "

"Peki efendim "
Kim benim depomu patlatmaya cesaret edebilir lan onun ebesini s***cem lan o***bu çocuğu.
Ben düçüncelerime dalmışken rüzgar ve annem bana bakıyordu.

Bir şey yok benim çıkmam gerekiyor siz gidin diyip çıktım.

....

Depoya geldiğimde korumalar başarıyla selam verdi benim yüzümde tek bir mimik dahi oynamıyordu. İçeri girdim adam etrafa bakıyordu ben içeriye girince bakışları bana döndü.

Ben alaycı bir ses tonuyla

-demek benim mekanımı patlatan kişi sensin öyle "
Adamda aynı alayla
-evet bendim napabilirsin "
-napabilirim öylemi "
-evet "
-ımm gör bak ozaman "diyip korumanın biride kafamı saladım oda anlayıp işkence aletlerini getirdi.
Adam korumanın elindeki aletleri görünce korktu ama belli etmemeye çalıştı.

-Şimdi napabilecegimi gör bakalım "

-na-napıcaksın ba-bana"

-aa noldu ama daha yeniki adama noldu "diyip tiz bir kahkaha attım depoda bir tek benim kahkahlarim yankılanıyordu .Korumalar Ürkmüş bakışlara bir bana bir adama bakıyorlardı.

Şimdi benim olana zarar verdiğin icin cezana gelelim "dedim ve yumruğu suratına geçirdim burnu kırıldı sanırım çünkü 'çıt 'diye ses geldi daha sonra vücuduna tek tek iğne sapladım onun çığlıkları dahada hızlanıyor.

-bu işin arkasında başka kimler var "

-kı - kimse "

-öylemi " tabiykide inanmadım .Bu alemde kimse buna cesaret edemez

-sence ben buna inandım mı?"
Elime kerpeten alıp teker teker tırnaklarını çektim. Adam artık dayanamayıp.

-tam-tamam söyliycem karan Yılmaz var "tamda tahmin ettiğim gibi o adi adam var işin içinde.

-Şimdi beni bırakıcaksın demi "

-ben hiç kimseye 2. Bir şans vermem "deyip tetigi çektim.

"Sıra Sende babaCık" depodan çıktım eve doğru sürmeye başladım.

...

Eve gelince direk eve girdim annem murat abi ve rüzgâr salonda oturuyordu bende yanlarına geçip oturdum tüm bakışlar bana döndü.

-Duru nereye gittin alelacele "

-acil işim çıktı "

-onunla ilgilimi "

-Hayır "

-bana doğruyu söyle "

-anne doğruyu söylüyorum "diyip odama çıktım. Güzel bir duş alıp aşağı yemeğe indim. Yemek yemeğe herkez yemeğe oturmuş beni bekliyorlardı. Ben gelince başladılar .Bende başladım yemek yemeye

Doyduktan sonra arkama yaslandım ve düşünmeye başladım.

YAZARDAN
Rüzgâr Durunun döşünceli halini görünce bugün gittiği olayla alakalı olduğunu düşündü.

Duru ise o bu akşam yer altına gidicegine karar verdi. Ne zamandır ugramıyor bir şeye karar verdi artık artık büyük patron alup ipleri elerine almak en iyisi.

Birden ayağa kaktıgı için tüm gözler ona döndü

-anne ben çıkıyorum bugün geç gelicem "

-nereye? "

-of işlerim var Anne "diyip masadan kalktı odasına gidip siyah deri pantolon,siyah buluz ve deri ceketini giyip saçlarını salık bırakıp uçlerını kıvırttı gözlerini siyah bir makyaj uygulayıp siyah topuklu ayakkabısını giyip aşağı indi rüzgar onu görünce büyülenmiş gibi makıyordu içinden
'Böyle nereye gidiyor kı ' diye düşünürken Durunun annesi Nermin hanım

-yine oraya gidiyorsun demi "

-evet, cok boş bıraktım bu gün depoyu patlatmışlar "

-ne sen napmayı düşünüyorsun " Duru sinsice sırıtınca herkez aklında bir şey olduğunu anladı.

-sen dert etme benim aklımda çok güzel bir plan var "bunu hem ürkütücü hem alayla söylediği için rüzgar onun her hareketini takip ediyordu.

-Anne sonra konuşalım şimdi çıkıyorum "

Mafya Üvey Abimle Zoraki Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin