Annemin cevabını beklemeden hemen arabaya bindim.
Rüzgâr dan
Bu kız bu saate nereye çıkıyor ayrıca o kıyafetler ne. O güzel fizigini ortaya çıkarmış, ama acayip sexiydi lan
Ben ne diyorum be kız benim üvey kardeşim Nermin hanım Durunun arkasından bakarken ben dayanamayıp peşinden gittim. Duru son sürat arabada giderken ben beli etmemek için biraz daha yavaş kulaniyordum. Araba durunca bende az gerisinde durdum bir dakka burası mafya kurulu yani burası benim kurulum ve bugün mafya toplantısı vardı. Duru napıcak burda.
Arabadan inip içeri girdi bende içeriye girdim ama o beni daha görmemişti, duru içeriye girince bütün mafya duruya baktı daha beni görmemişlerdi. Her kezin gözünde korku vardı bu kızdan neden korkarlardı ki .Duru içeriye geçip boş bir masaya oturdu anlaşılan beni bekliyorlar ,ben de içeriye girdim ve kendi yerime oturdum Duru bana şaşkın şaşkın bakarken birde ayağı kalkıp.
Senin burda ne işin var ayrıca büyük patronun yeri değilmi orası?
Evet benim yerim burası büyük patron benim. Deyince neye uğradığını şaşırdı resmen.
Bana daha önce neden söylemedin.
Canım istemedi şimdi öğrendin işte .bana sinirli bir bakış atıp yerine oturdu ben konuşmaya başladım.
Yabancı mafyalar, bizle olan düşmanlığını artırmış durumda ve içimizden birilerini onlara bilgi sızdırmakta .Türkiyeye uyuşturucu sızdırmaya çalışıyorlar.
Daha önceden sızdırmadıgı ne malum. Durunun sorduğu soruyla ona döndüm.
İşte bunu anlamak için içlerine bizden birinin girip bize bilgi vermesini saglıycaz. Dedim Duru sanki bir şey düşünür gibiydi birden
Ben girerim hem yapmadığım şey değil neyse yarınki kurul benim depoda deyip göz kirpip çıktı bu rahatlık ne lan her kez gibi bende arkasından bakıyordum bir diğer bir mafya
Bu işi o Başara bilir dedi.
Kurul bitmiştir deyip oradan ayrıldım.
Duru dan
Off rüzgar planımın içine etti. Ben büyük mafyayı öldürüp ipleri elime alıcaktım neyse Rüzgâr benim Siyah melek olduğumu bilmediği için şimdilik sorun yok bilseydi o beni öldürürdü. Kuruldan çıkıp arabaya bindim. Eve doğru hızlıca sürdüm acayip yorgundum ve başıma ağrılar saplanıyordu.
Eve gelince hızlıca bir duş alıp yatağıma uzandım sonrada uyudum zaten.
Sabah güneş ışınları gözümü istira etmesiyle uyandım. Kalkıp güzel bir duş aldım ve giyinmeye başladım yüksek bel pantolon ve göbeği açık bol bir t_short giyip aşağıya indim herkez masaya oturmuş kahvaltısını ediyordu bende soğuk bir sesle "Günaydın " dedim. Çünkü dünkü gibi başım yine ağrıyordu içkide İçmedim niye ağrıyorsa annemlerle "Günaydın " dedi.
Masaya oturdum ama kafam cidden feci şekilde ağrıyordu sanki biri kafama iğne saplıyor gibi. Kafama Giren şiddetli bir ağrı yüzünden
Ahh! Diye gürültülü bir şekilde inledim. Annem telaşlı bir şekilde
Duru noldu iyimisin
İyiyim anne iyiyim yok bir şey biraz başım ağrıyor o kadar dedim. Ve evdeki çalışanımiz emineyi çağırıp
Bana çabuk 2 tane ağrı kesici getir dedim. masa ya bir göz gezdirdim her kez bana endişeli gözlerle bakıyordu.
Ah kesin şu bakmayı iyiyim ben sadece ufak bir baş ağrısı okadar deyince herkez kahvaltısına geri döndü bende kahvaltımı bitirince kalktım kalkarken telefonuma mesaj geldi elime alıp açtığımda. Mesaj amarikadaki can dostum semihten geldiğini görünce yüzüme anında bir gülümseme geldi mesajı açıp okumaya başlayınca sevinçten ölebilirim çünki
Kimden :maymunum
Fıstık biz istanbula geldik aslında süpriz yapcaktık ama bizimkiler rahat durmadılar
Ciddimisin he ayrıca bizimkiler?
Selin, selen burak, emre ve Tuğçe
Ne onlardami geldi hemen sizi havaalanından aliyim
Yok yok biz size geliyoz neyse sizde görüşürüz seni çok özledim
Öptüm sizi çabuk gelin bende sizi cok özledim :)
Annem benim guldugumu görüp
Duru neye gülüyorsun .Büyük bir sevinçle
Anne Buraklar gelmiş amerikadan ve şimdi bize geliyorlarmis. Buraklar benim çocukluk arkadaşım 2 yıl önce amerikaya gittiler onlarda benim gibi mafya selin ve selen ikizler Burakla ben orta okuldan arkadaşız ama diğerleriyle lisede arkadaş olduk bende amerikaya gidicektim ama annemi bırakmadım o adamın napıcagı belli olmaz diye onlarda beni yalnız bırakmamak için gitmiyceklerdi zar zor gönderdim. Onlar sayesinde atlatım herseyi hepsini kardeşim gibi severim Buragi abim gibi görüyorum benden 2 yaş büyük .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Üvey Abimle Zoraki Evlilik
ChickLitMafya bir kız (duru) küçükken babası ona yapmadığını bırakmamış. Babası yüzünden üvey abisiyle evleniyor Mafya bir erkek (rüzgâr ) babasının ısrarıyla üvey kardeşiyle evleniyor ....