...Ben Duru yılmaz ah! Bu soyisimden nefret ediyorum, o adi adamın soyismini taşımaktan nefret ediyorum o adi adam kimi hayatımın gereksiz bir üyesi yani babam.
İnsan babasına öyle dermi diyor olabilirsiniz ama inanın benim yaşadıklarımı yaşasaydınız aynı tepkiyi verirdiniz.
O o o adi adam annemin hayatını mahf etmiş. Anneme zorla ahh!utanarak ve öfkeyle söylüyorum ki tecavüz etmiş. Hatırlıyorum ben küçükken o adi adam beni hiç sevmezdi, ben Oysaki onu içten içe severdim hep bir baba hasretiyle büyüdüm o adam mafyaydı. Sürekli silah sesleri duyardım annemin bana sarılıp "her şey geçicek bebeğim izleri kalsa da geçicek "derdi. Hep annem yaşama sebebim annem çok varlıklı bir kadın gerçekten bir şirketi var. O adamdan boşanalı 4 yıl olmuştu ve ben suan 18 yaşındayım?
Annemle koca bir villada yaşıyoruz koca bir havuzu var. Ve en sevdiğim yeri kocaman denize bakan bir manzarası özelikle bu manzarayı sevdiğim için Odamı buraya yakın odaya secmistim.Ben ellerimi göğsümde birleştirmiş. Manzarayı izlerken annem kapıyı
tıklatıp "içeriye gelebilirmiyim bebeğim "dedi.
Bende "tabi sutanım. Gir "dedim.
Annem söze;
-tatlım seninle çok önemli bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
-hayırdır kötü bir şey yok umarım anneciğim.
-yok tatlım endiselenme. Duru canım ben biriyle evlenmeye karar verdim sen artık büyüdüm. Biliyorsun çok şeyler yaşadım _yaşadık ama mutlu olma sırası bende artık buzamana babanda dahil hiç kimse beni sevip değer vermedi ama evlenecegim adam bana değer veriyor inan tanirsan çok seversin "dedi.
Ben şok .ben kendimi annemin dediklerini anlamaya zorlarken .
-Anne sen ne dediğinin farkındamısın!"
-Duru seni anlıyorum canım ama sen de beni anla geçmişi unutmak o adamı hayatımdan tamamen silmek istiyorum, lütfen bana yardımcı ol!"
-anne suan senede doğal davranmıyormuyum? "
-tamam haklısın ama lütfen bir kerede ben mutlu olsam yavrum he! Senle neler yaşadık seni o adama mahkum ettim. Kendimi mahküm ettim. Sen Hep silah sesleriyle kavga, dövüşle büyüdün, Seni kurtarmak isterken çok yaralar aldım. "
-Anne lütfen açma şu konuları " Derken annem benim yaşama sebebim olan canım annem başını öne egmis. Ağlıyordu ona hiç ama hiç kıyamadıgımdan. Ağzımdan nasıl çıktığını anlamadan.
-tamam "
--biliyordum bana kıyamayıp kabul edeceğini "
-aaa!Anne bu duygu sömürüsümüydü "dedim anneme yalandan bir kızgınlıkla.
-annem laf ağızdan çıktı bir kere dönüşü yok bebeğim "dedi ve bana o güzel, alımlı yüzüyle gülümsedi. Bende ona
-sen hep mutlu ol yeterki eee peki kim şu şanslı adam bakıyım "dedim.
-Murat Soykan Şirketimiz ortağı yeni tanıştık. Bir oğlu var senden 1 yaş büyük. Oda 2 gün önce öğrenmiş. Kabul etmiş. Tanırsan çok sevecegine eminim çok tatlı bir çocuk 1,2 kere görüşmüştük .Adı rüzgar .Evlendikten sonra onlarla onların evinde yaşayacağız. "Ben annemi büyük bir ciddiyetle dinlerken içimden.
'Allahım, her şey azdı zaten bir de üvey abi bozuntusu çıktı .Ahh duru ahh anneni ilk önce bir adamla paylaşıyorsun sonrada oğluyla çok sinir bozucu bir duygu çünkü ben sevdiklerimi asla paylaşamazdım bu duygu o adi adamdan sonra oldu babamı içten içe severdim. Annemle evliyken anneme pek çok ihanet etmiş ve ben 1 kaç kere şahit olmuştum. 'Annem benim daldıgımı görünce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Üvey Abimle Zoraki Evlilik
Chick-LitMafya bir kız (duru) küçükken babası ona yapmadığını bırakmamış. Babası yüzünden üvey abisiyle evleniyor Mafya bir erkek (rüzgâr ) babasının ısrarıyla üvey kardeşiyle evleniyor ....