intikam

2.7K 119 21
                                    

Arkadaslar begendiyseniz oylayabilirmisiniz.:)



Aklimda intikam savaslari veriyorum. Mert nasil boyle bir seyi yapabilir. Ama ondan beklerim domuz!!

Icimden merte saydirirken kafam titremeye basladi. Yastigimin altindan calan telefonumu elime aldim. Aha yandim mudur ariyor. Yani garsonluk yaptigim kafedeki mudur. "Efendim salih bey " dedim nazikce. Zaten patronumda bana karsi cok yumusakti. "Irmak kizim yarin calismaya gelebilirmisin garson eksikligi varda" be diyecegimi bilemedim ama salih amcanin bana cok yardimi dokunmustu " tabi salih bey gelirim" dedim "bey yok demistik ama" iste boyle bir insandi salih amca "pardon salih amca unutuyorum neyse iyi aksamlar" "iyi aksamlar kizim" telefonu kapattiktan sonra biraz instagrama baktim. O an aklima bir seyler geldi. Valla anamin karnindan badgirl olarak dogmusum desem yalan olurdu. Ama bu mert icin gecerli degil.

Icimde plan olustururken cadi gibi gulmeye basladim. Annemi kapinin orda gordugum an sustum. Annemin suratinda 'nerde hata yaptim ' gibi bir bakis vardi. Durumu kurtarmak icin "annisko cok komik bir sey var gel beraber gül-" ve kapi kapanir. Evet mertin hesabina girdikten sonra ben sok. 100000 takipci nedir lan. Hile yapsam tutmaz bu kadari. Takipcilere baktigimda kizlarla dolu oldugunu gordum. Ne beklenirdi ki.

Sabah uyandigimda hizla pastaneye gittim. Yine is yine calismak yine ben.

2 gün sonra;

Evet bir pazartesiyle karasinizdayiz. Gunlerinizin kotu gecmesi dilegiyle. Hizlica ustumu giyinip kahvalti etmeden evden ciktim. Eczanenin yolunu tuttum. Aa sizin plandan haberiniz yok dimi neyse bisey olmaz.

Eczaneden uyku ilaci aldiktan sonra okula gittim. Kahve alip ilaci icine doktum. Mert basketbol sahasinin oradaydi yanina geldigimi fark edince "paranoyalarini kendine sakla" dedi. Bende sevimli bir yuz ifadesi takinarak. "Olmaz cok paylasimci bir insanimdir. Neyse bence bu inatlasmayi bitirelim artik" derken ona kendi kahvesini uzatiyordum. Cakmasin diye kendimede aldim ama kendiminkisine koydum ilaci. Bir sure elimdeki kahvelere baktiktan sonra mal benim kahvemi aldi. "Heyy o benim kahvem" dedim. "Artik benim" kahvenin sonunu gormustu ama hala ayaktaydi. Acaba az mi koydum diye dusunurken. Mert bir anda yere yigildi. Intikam soguk yenen yemektir mert efendi.

Kosup cantasindan telefonunu cikardim. Tamam kabul ediyorum malim telefonun sifresi yokmus. neyse amacima geri doniyim. Keceli kalemlerimo cikartip mertin yanina gittim. Kaslarini siyah kalemle birlestirdim. Burnunda sari kalemle sumuk akar gibi yaptim. Ve son olarakta tuzu baharati yani kirmizi kalemle noktalar. Fotografini cekip altina 'malzeme odun olunca sanatıda bu kadar oluyor' deyip paylastim. Tam telefonu geri koyacakken telefon titremeye basladi. Kimin aradigina baktigimda ekranda 'valide' ismini gordum. Yani bu annesi olmaliydi. aklima gelen fikirle sinsi bir sekilde gulumsedim. Telefonu actigimda "alo mert oglusum nerdesin" sesi geldi. Oglusum mu diyip gulmemek icin dudaklarimi birbirine bastirdim.

Sesimi degistirerek "merhaba ben mertin arkadasiyim mert su anda dusta isimiz oldugu icin kapatmak zorundayim iyi gunler" diyerek telefonu kapattim. Son olarak mertin instagramina tekrardan baktim. Ohaa herkes gormustu. Acaba mert gorunce ne yapicak neyse gece kapimi kitleyip yatarim. Hah mert efendi hediyemi begendim mi bakalim. Tam cikacakken bir kac tanede kendi telefomdan cektim.

Eve giderken once kirtasiyeye ugrayip fotografin 50 kopyasini cikardim. Ne olur ne olmaz. Eve gidince hepsini sakladim en guvendigim yerlere. Telefonuma sifre koyup telefondaki fotolarin yarisini bilgisayara attim.

Yatagimda cadi gulusleri atarak zaferimi kutluyordum.

Hediye dedigin boyle olur!





LİŞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin