acııı

3.9K 128 6
                                    

Sabah yine erkenden uyandım. Sabah kosularini sevdigim icin villadan cikip yurumeye basladim. Daha gunes dogmamisti. Hava karanlikti ve benim karanlık korkum var. Sahile dogru yurumeye basladim. Ama sahile giden yollar o kadar ıssızdıki. Kosarken karanligin icinden biri belirdi. Yok artık bu beni tehtit eden cocuk.

Oldugum yerde kaldim ve beni fark etmesi bir oldu. Bana dogru yavas bir adim atip neredeyse dibime girdi. Ondan uzaklasmam gerekiyor. Bir adim geri attim."ne yaptigini saniyorsun" dedim "uyarimi dikkate almiyormusun"dedi ve ben tırsmaya basladim galiba." Ne saniyorsun kendini de beni tehtit ediyosun"dedim ve beni duvara dogru itti . O kadar sert itmisti ki morara bilirdi."daha tanimadigin insanlara bulasmamalisin yoksa basin belaya girer!" Dedi ve iki elini duvara koyarak beni duvara yapistirdi."ilk once benden uzaklas" dedim ve kahkaha patlatti"uzaklasmassam ne olur"dedi bende ellerimi göğsune koyup itmeye calistim ama nafile. Bildigin sadece kas adam.

Bu sefer daha gur bir kahkaha patlatti."bana karsi koyabileceginimi saniyorsun"dedi ciddi bir tonda "ilk once benim kurallarimi ogrenmen gerek çakma maviss"dedi cakma mi "biliyomusun senin kurallarin umrumda bile degil" dedim ve kolunu itip hizla eve dogru yurudum.

Saat coktan 08.00 olmustu. Ustume hafif gobegi acik bir bluz altimada siyah dar bir jean giydim. Genelde okulda herkes serbest giyindigi icin bende serbest giyiniyorum.okula arabamla gelmistim.

Acaba mert bana ne yapacaktı. Bu dusuncelere dalmisken yanima irem geldi. Onunla konusurken bir sey fark ettim. Mertin gozunu kirpmadan bana baktigini.

LİŞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin