Arkadaslar begendiyseniz oylayip yoruma 💙 begenmediyseniz yoruma ❤ koyunn
Bu hikayeyi @adinivermekisteme04 e yolluyorum :)))Mert 》》》
Uyandigimda basketbol sahasinin oradaydim ve benden baska kimse yoktu. Nasil uyuyakaldim diye dusunurken aklima kucuk cadi geldi. Minicik akliyla bana oyun oynamis olursa bu sefer kendi ipini ceker.
Cantami alip disari bahceye ciktim. Herkes bana bakip guluyordu. Tabii benden yakusiklisi yok. Okulun popi cocuguna bakacaklar tabi. Neyse kendi kendimi overken coktan bizim cocuklarin yanina ulasmistim bile. ahmet -hakan -tarik hakan aramizda en komigimiz. Salak salak anilarini domuz sesiyle anlatmaya bayilir. Ahmet aramizda en sogukkanlimiz onun yuzunu bir kere bile gulerken gormedim ve son olarak saf tarik. Genelde ona saftak deriz. Oda mutlu olur.
Cetenin yanina gittigimde hakana baktim. Suratinda anlamsiz bir ifadeyle beni suzuyordu. "Ne var lan" diye cikistim. Hakan gulerek "abi miyop biri tarafindan tuval olarak kullanilmissin onu anladik ama neden bu sanat eserini bizimle paylasiyorsun hadi bizide gectik bu dunyanin sucu neydi lan" dedi kahkaha atarak. Anlamsiz bir ifadeyle onlarin yuzune bakiyordum tarik"abi malzeme ne kadar odun olsada guzel olmus yakismis " kahkahasini bitirince tekrardan agzini yayarak "kus uctu beybi" dedi. Hakana baktigimda goz goze geldik ve ben sok. Kahkaha atti. Valla atti. Yok yok eminim yani eger bir kanser hastaligim olsaydi yada sizofren olsaydim bana soylerlerdi herhalde.
Hakan "abi lafi dolandirmak istemiyorum aynaya bakmani siddetle destekliyorum" o anda kosarak erkekler tuvaletine girdim.
Simdi olum fermanini yazmaya basla irmak hanim. Sildikten sonra cocuklarin yanina gittim. Hakan "birinci gorevi tamamladigina gore digerine gecebiliriz instagramina bak" yok artik yok yok bu kadarina curret edemez. Yuhhhhhh ohaaaaa lannnn altina baktigimda 'malzeme odun olunca bu kadar oluyo gibi bisey yazmisti.
Ahhhhhb sen simdi bekle ve gor. Bunun hesabini cok kotu bir sekilde odiyeceksin. Okul ciksinda eve gidip ustumu degistirmem gerekiyordu. Sonra irmagin hesabini keseriz. Eve girdigim anda kafama isabet eden terlikle ordekleri saymam bir oldu. annem yerde oturmus "allah senin belani versin mert seni ben boylemi yetistirdim " derken ayaga kalkti tekrar bende kalkarken ikinci bir terlikle yerle akraba olduk. "Anne kalkmama izin verirsen ne oldugunu ogrenicem" bagirarak bana kosturan annemi gordugumu hatirliyorum en son yerde kafama aldigim darbeler omzuma vurulan darbeler annem en sonunda vurmaktan vazgecti ve konusmaya basladi. "Ne oldugunu biliyormusun bugun seni eve cagiricaktim ama telefonu baska birisi acti ve mert banyoda dedi sence neyi anlatiyim" ohaa valla kiz gercekten bir tasta 2 kus vurmus. Ne dusunuyorum lan ben annemin gazabina ugramamak icin odama kactim. Sen bittin kizim
Valla bittin.
Harbiden bittin.
Yani kesinlikle bittin.
Of ne diyorum ya beni bunlara hep hakan alistirdi.Neyse bitti iste.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİŞER
Teen FictionGözlerimin içine bakıyordu hiç bir hareketimi kaçırmamak için. Elimi hızla onun elinden çekmeye çalıştım ama nafile. "Bırak beni " diye tısladım. Kolumu daha sıkı tutup "Anlamadın değil mi?" Diye sordu. "Artık benimsin" "Ben kimsenin değilim!" Dedim...