KLIŞELER

2.2K 91 26
                                    


OYLAMAYI UNUYMAYIN... :)

yataga iyice sindim. Acaba  mert ne yapti. Bacaklarimi yataktan asagiya sallandirdim. Duvardan tutuna tutuna asagi dogru indim. Hiç kimse yoktu.

Salonda etrafi dolanirken islak bir seye bastim. Bastigim seye bakarken ciglik atip yere dustum. Bu kandı. Ellerim titriyor. Peki ya bu kan kimindi. Kapi acildi. Mert beni gordugu gibi yanima isik hiziyla geldi. Mert " sana odadan cikmicaksin demedim mi biraz soz dinlesen ne olur" dedi. "Ne oluyor?" Diye bir soru yonelttim.

"Bir sey oldugu yok" dedi. Gozlerimi onun gozlerine diktim. Atabildigim en sert bakisi ona attim.

" ne demek bir sey yok sen beni cildirtacakmisin?" Dedim. Ellerimi hizlica tutup kendine dogru cekti. Tek yaptigimiz sey birbirimize sert bakislar atmak oldu. Ne yapabiliriz ki ?

Hàlà ellerimi tutuyordu. Ellerime baktim. Daha sonra kafami merte dogru cevirdim. "Ellerim sana lazim degilse alabilirmiyim,onlari kullaniyorum da" dedim. Ellerimi tuttugu yeni aklina gelmis olacak ki ellerimi birakti.

Gozlerini gozlerime muhurledi desem yeridir. O nasil bakis be korktum. Hala bana bakmayi surdurdu. 'Ne' dercesine basimi iki yana salladım. Ama sanki beni gormuyor gibiydi. Aklinda baska seyler dusunuyor gibi. Elimi onun suratinin hizasina getirip iki yana salladim. "Dunyadan merte burdamisin" dedim.

"Yok bir sey" diyip merdivenlere yoneldi. Ayagima baktigimda kan golu olusmustu. Kan damlalari mutfaga dogru gidiyordu.

Mutfaga girdigimde yerde kirilmis tabak ve vazo gordum. Egilip toplamaya calistim. Geri geri gidip toplarken ayagimla cama bastim. "Offf hani klişeler ayak kesmek nedir parmak varken" diye soylenmeye
basladim.

"senin kadar aptalini gormedim" arkami dondugumde mert sinir bozucu bir durusla beni suzuyordu. Gozleri ayaklarima takilinca bana dogru yurumeye basladi.

Mert "gercekten inanilmazsin" dedikten sonra bir kolunu bacaklarimdan digerinide sirtimdan gecirdikten sonra merdivenlere yurumeye basladi.

"Ne yapiyorsun?" Dedim. Cevap yok !!
Beni banyoya goturup yere birakti. Galiba Eczaneden alinan seyleri secip cikardi. Benim yanima gelip aldiklarini kenara koydu. Ellerini belime koyup beni kaldirdi ve lavobo tezgahina oturttu.

Malzemeleri alip dizimi buktu. Iyiki icinde cam kalmamis. Yoksa bu dozerman canimi yakardi. Ayagima pansuman yapip beni yere birakti.

"Tesekkur ederim" dedim. Bana bakip siritti. "Baska sekillerde tesekkur edebilirsin" dedi. Ne yani onu opmemimi bekliyordu. Ayak uclarimda uzanim dudagina dogru yaklastim.

Merte goz ucuyla baktigimda guluyordu ve fozleri kapaliydi. Salak onu opecegimi zannediyordu. Ani bir reflexle yanagina kucuk bir opucuk kondurdum.

Gozlerini acip bana sinirle bakti ve ellerini belime koyup beni duvara ittirdi.

Simdi bittim....

SELAM. ARKADASLAR ZAR ZOR YAZIYORUM TEOG YUZUNDEN.

BEGENDIYSENIZ OYLAYIN. :)

LİŞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin