3.BÖLÜM

207 12 0
                                    

Yazıda;
"Şimdilik sana iyilik yapiyorum kaldığı yeri isaretledim ama karsiliginda da iyilik bekliyorum" yaziyodu.

Öykü "noldu kanka niye kızardin yine ne yaziyo içinde"dedi.Hic bisey demeden kitabı ona ittim saniyeler sonra şaşkın bi sekilde bana bakiyodu.Tam ayağı kalkiyodu ki kolundan tutup kalkmasını önledim.

"Şimdilik bişey deme ben icabına bakicam"dedim.

"Mira devam et dedim sana az önce"dedi kimya hocası.

"Tamam hocam devam ediyorum"dedim hocaya karsilik olarak nerde kaldiklarini bulup devam ettim okumaya.

Zil çaldığında kitabı elime alip sıradan kalktım ve kitabı Demir'in sırasının üstüne sert bir şekilde bıraktım baya ses çıktığı için sesi duyanlar bize doğru döndü onları takmadan demir'e sinirli bir sekilde bakip hiç bişey demeden arkamı dönüp sınıftan çıktım.

Öykü arkamdan gelip "niye ona hic bişey soylemedin burda mi kalicak yani"dedi.

"Ne yapmami bekliyosun acaba öykü azını burnunu kırıp disiplinlik mi oluyim"dedim sinirli bi şekilde cok bağırmış olucam ki herkes bize bakiyodu.Onlara ölümcül bakışlarımı attiktan sonra hepsi önlerine döndü.

"Hayir ama ne demek istediğini sorabilirdin"dedi bana nazaran daha sakin bir sesle.

"Bu konu yüzünden kavga etmeyelim öykü unut gitsin tamam mı"dedim sakin bir sekilde.

"Tamam"dedi isteksiz olduğunu belli eden bir ses tonuyla.

"Simdi kantine gidip birşeyler tikinalim sen de bana demir hakkinda ne duydugunu anlat olur mu"dedim sevecen ve cok şirin bi sekilde.

"Olur"dedi net bir sesle.

Kantine vardığımızda iki karışık tost ve seftalili meyve suyu alip bos bir yere oturduk.Öykü'ye hadi bakışı attıktan sonra anlatmaya başladı.

"Ya kanka bilmiyorum ne kadar gercek ama bu demir denen sevimsiz mafyamiymis neymiş babasi da ünlü bir iş adamiymis ama aslinda mafyaymis mafya olduğunu gizlemek için is kurmuş galiba demir de sıradan biri gibi gözükmek icin okula geliyomus bide babasi istiyormuş galiba okumasini"dedi bi kerette.

Duyduklarim karsisinda azim bi karis acik öyküye baka kaldim kendimi toparlayip "nerden duydun bunlari "diye sordum.

"Ya kanka kizlar tualetinde dün duydum 11/C den bi kizdan konuşuyorlardı kulak misafiri oldum az buçuk" dedi sırıtarak.

"Neyse yaa bizi ilgilendirmiyo neyse ne hadi yediysen çıkalım"dedikten sonra toparlanıp sınıfa çıktık. 10 dakka geçtikten sonra nöbetçi ogrenci sınıfa girip derslerin bos olduğunu söyledi.Öykü'yle beraber esyalarimizi toplayıp okuldan çıktık.

"Kanka Miraç'ın dersi var galiba ona mesaj atiyim sonra gidelim bizim oraya yeni bi kafe açılmış bakalım nasıl bir yermiş"

"Olur kanka ben de kaç gündür evde sıkıldım oturmaktan aksamada bara mi gitsek yaa yeni bi yer duydum baya güzelmiş ne dersin"dedi

"Yok kanka yaa cuma günü gideriz bara yarın okul falan var ben sabah kalkamam"diyip öykünün teklifini reddettim.

Miraç'a mesaj attiktan sonra okuldan çıktık.

Yolun karşısından taksiye binip adresi tarif ettikten sonra yol boyunca konuşmadık.

15 dakka sonra falan varmistik taksinin parasını ödeyip indik.
Kafe baya güzel gözüküyordu kalabalikta gözümü içerde biraz gezdirdikten sonra Demirle göz göze geldik.

"Yok artık bu da mı burda"dedim sesli bir sekilde.

"Kim kanka"dedi öykü anlamamış bir şekilde taki benim baktığım yone doğru bakana kadar.

"Takma yaa gel şöyle oturalım"diyip öykü kolumdan çekti.

Oturduktan sonra siparislerimizi verip bir kac saat oturduktan sonra hesabı ödeyip kalktık.

Eve vardığımızda Miraç ve Nazife abla yemek yigiyolardu.Ellerimi yıkayıp sofraya oturup yemeğimi yigip odama çıktım bu gün baya yorucu geçmişti. Aklima demirin notu geldi ne demek istemişti ki derken telefonuma gelen mesajla irkildim.

Isim yoktu sadece numara vardı gelen mesajda yazanla baya şaşırdım baya değil şoke oldum resmen.

Mesajda;
"Iyiligimin karsiligini öğrenmek istiyosan 5 dakka sonra sokağın başındaki parkta ol"yazıyordu.

Numaramı nerden bulmuştu onu gectim evimin adresini peki gitsemmi acaba ama bu saatte gitmem dogru olmaz ahhh hadi ama bi insan bu kadar kararsiz birakilmaz ki yaaa.

Telefonumu ve anahtarimi alip sessiz bir sekilde evden çıktım.yaklaşık 5 dakka sonra parka varmıştım ama kimse yoktu.

Arkamdan gelen sesle aniden arkama döndüm Demir karşımda duruyordu.

"Evet ne istiyorsun seni dinliyorum acele etsen iyi olur"diyerek atladim lafa.

"Hadi ama merak etmiyomusun ne isticegimi"dedi çapkın bir bakış atarak.

"Bak yaptığın cok büyük bi iyilik sayılmazdı ama kimseye borclu kalmayi sevmem"dedim onu tersleyerek.

"Tamam aceleci kız cok büyük bişey istemicam sadece........"

YORUMLARINIZI BEKLIYORUM😉

KARANLIK YAŞANTIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin