6.BÖLÜM

221 13 0
                                    

Multi media:Rüzgar Ege Vuslat

Demir'in bu sözüyle şok olmustum ve gozlerimi kocaman açıp ona baka kaldım uzaylı görmüş masum köylü gibi bakiyodum resmen ona anormal bişey varmış gibi aslında normal olan da bisey yok çünkü demir bana sevgilim olurmusun dedi.

Öykü'nün beni yandan durtmesiyle kendime geldim.

"Hayır"dedim ani bi panikle

"Pardon ben soruyu yanlis sordum sevgilim olacaksın"dedi bana emir verirmiscesine

"Niye böyle bisey yapicakmisim ki yani mecbur degilim kimse bana zorla bisey yaptiramaz sen kimsin ki bana zorla bisey yaptiricaksin ki yaa allah allah yapmiyorum arkadasim aaaa"dedim elimi salliyarak ve o kadar hızlı konuşmuştum ki bu sefer onlar bana anormal bi sey varmış gibi bakıyorlardı

"Bittimi"dedi demir

"Bitti"dedim utanarak ama kendimden de bi o kadar emin bi sekilde

"Iyi bana bi iyilik borcun var ve sana sevgilim olmani söylüyorum"dedi ukala bi sekilde

O anda zil beni kurtardı ve arkama bile bakmadan okula girdim. Öykü'nün arkamdan geldiğini bildigim için durmadım.Öykü kolumdan tutup beni durdurdu.

"İstersen ilk derse girmeyelim gel tuvalete gidelim konuşalım biraz"dedi yakın arkadas moduna girerek.

"Cansın sen yaaa"dedim öyküye sarılıp"ama teşekkür ederim kankalarin hasi boşver bu öküz yüzünden dersi asamam"dedim sevimli kız taklidi yaparak.

"Iyi peki ama ne zaman istersen okulu asabiliriz"dedi.

"Tamam"dedim masum bi sekilde gülüp.

Sınıfa gittiğimizde hoca girmişti.Ders merve hocanin yani fizik hocasının ama tatlı bi hocadir.

"Geç kaldığımız için özür dileriz hocam"dedi öykü.

"Sorun değil kızlar ama bi daha olmasın geçin yerinize"dedi hoca samimi bir şekilde.

Yerimize geçerken o öküzün sırasına bakmamaya çalıştım ama oster istemez gözüm kaydı.

Siktir lan gözün kaymış bilerek baktin işte yalan söyleme bari.

Ic sesim bana bi güzel laf soktun saol yaaa sanane hem saane kardesimmm.

Kızım kafayimi yedin mal mal bana ne laf yetiştiriyon ben senim zaten benle konusmayi birak mal gibi kaldın ayakta.

Dedi ic sesim bana tekrar laf sokarken. Kendime gelip harbiden sınıfın ortasında mal mal durduğumu fark ettim hemen yerime geçip oturdum bu arada demir bey yerinde yoktu.Umursamadan dersin bitmesini bekledim.

Zil çaldığında kantine doğru giderken biri arkadan gözlerimi kapadi.

"Ahh hadi ama benim tahmin gücüm hiç iyi değildir ugrastirma beni de söyle kimsin"dedim tripci kız sesiyle o nasıl oluyosa artık.

"Bu kadar kolay mi unuttun beni fıstık"dedi Rüzgar gözlerimi açarak onu görür görmez kocaman bi çığlık atıp boynuna sarıldım oda beni belimden kavradığı gibi etrafında bi tur çevirdi.

Bu arada Rüzgar bizim küçüklükten beri en yakın arkadaşımız bi süredir izmir de kalıyodu.

"Rüzgar yaaaa çok özledim seni niye haber vermiyosun geleceğine pislik"dedim omzuna bi tane vurarak.

"Kızım seviyomusun sövüyomusun belli değil deli ben de sizi cok özledim"dedi .

Hemen öyküye dönüp ona da sımsıkı sarılıp picimsi bi gülümseme attı.

KARANLIK YAŞANTIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin