1 HAFTA SONRA
Demir'in beni opmesinden bir hafta geçti her gün nerede görse özür dileyip duruyo ama her seferinde de reddedilen yada görmezden gelinen oluyo.Şimdi diyeceksiniz ki niye bu kadar uzatiyosun.Benim hayatım boyunca ilk öpücük her daim önemli ne biliyim yani ilk öpücük güzel olmalı ve sevdiğiniz kişi tarafından olmalı.Ve beni öpen kişi demir olunca.Demir kızları tek gecelik kullanan biri yani hiç uzun ve ciddi düşünen biri degil.
Demirle lise birden beri aynı okuldayiz ama hiç dikkatimi çekmedi açıkçası.Şu zamana kadar erkek arkadaşım olduğuda söylenemez.Ben ilk ilişkim son olsun istiyorum biraz imkansız biliyorum ama ne biliyim birine bağlanmak,ömür boyu aynı kişinin gözlerine bakmak ,aynı kişinin kokusunu içime çekmek,aynı dudakları öpmek istiyorum.
He bu arada şuan yatağımda yatar bi vaziyette tavana boş boş bakıyorum hafta sonu olduğu için hiç kalkmak istemiyorum.Miraç'la nazife abla Miraç ın kaydını geçen hafta yazlığın ordaki liseye kaldırdılar.Yani suan evde tekim.Öykü bize yerleşecek bu gün annesiyle babası yurt dışına turneye çıkıyorlar her sene o yüzden öykü bize gelecek.
Kapı çaldığında yavaş ve kendimi yormadan yataktan kalktım.Kapıyı açtığımda 5 valiz 3 bavul 2 de çanta vardı. Bunları görünce açıkçası baya bana kal geldi.
"Ben geldimmmm"diye cirladi öykü
"Bi yerden ses geldi ama aaaaaa burda miydin kanka pardon valizlerden göremedim seni"diyip güldüm.
"Ha-ha-ha tamam güldüm bu kadar yeter al lan şunları totos hepsini bana mı tasitican"
"Evet"dedim onu gıcık etmek isteyerek.
"Kankam canım sende bu gün bi güzellik var yaaa kesin valizlerin içinde ne var sen merak ta ediyosundur al içeri de bakalım"dedi sevimli olmaya çalışarak ama sadece çalıştı.
"Tamam lan tamam kiyamadim"dedim
"Ne koydun kızım bunların içine köpek ölüsü gibiler"dedim kendimi koltuğa atarak.
"Her zamanki şeyler aşkım şu beşinde kıyafet şu birinde iç çamaşırı su birinde makyaj malzemeleri sunda bakım kremlerim su-"
"Dur dur allah aşkına yaa bu ne kızım istersen sana Miraç ın odasını hazırlatalım yada ayni benim odamda kal"dedim
"Yok biz aynı oda da kalalım ben korkarım"dedi
"Aaaaaaaaaaaa"diye çığlık attı öykü birden.
"Noldu lan fare falan mı gördün"diue sordum.
"Yok yokk kanka sizin yan villaya 2 tane taş taşınıyomuş ben öyle duydum gelirkende gördüm ev eşyası taşıyorlardı"dedi heyecanlı bi şekilde.
"Bu muydu kızım ben de bişey oldu sandım banane kim tasinirsa tasinsin"dedim azcik sinirlenerek.
"Ya yeter mira yaaa kac yaşına geldin hala mı erkeklerden uzak duruyosun belki bu ciddi olur"
"Bu deme çünkü daha hic olmadı ve ya olmassa ya ciddi olmassa"dedim tedirgin bi şekilde.
"Kuzum yaaa yapma böyle tanımadan bilemezsin gel akşama kek falan yapıp gidelim"dedi
"Şey yok "
"Sus bakiyim gidiyoruz o kadar"dedi ısrar ve emir karışımı bi cümleyle.
"Gel kız sarilcam"dedim şirin olarak
"Sen gel allah allah sarılmak isteyen sensin"dedi gülerek
"Kanka o kadar yordu ki senin valizlerin kolumu kaldıramıyorum"
"Hııı diyosun bak gelirim"diyip üstüme atladı.Öyküyle baya savastiktan sonra koltuklara yapışıp kaldık.
"Kanka yemeği kim hazırlayacak"dedim
"Kanka bemce pizza soyliyek hem belki komşularımız da actir"dedi
"Tamam kanka sen üç tane kafana göre söyle ben de bi dus aliyim"dedim.
"Tamam ben de girerim birazdan sonra bizzalar gelince de gideriz"dedi
Kafa sallayıp duş almak için yukarı çıktım.Duş aldıktan sonra üzerimi giyinip saçımı da kuruttuktan sonra açık bıraktım az bi makyaj yapıp aşağı indim.Öykü yoktu muhtemelen Miraç ın odasinda ki duşa girdi.10 dakka falan geçmeden öykü geldi ve evden çıktık.
Yan evin önüne geldiğimizde ikimizde aynı anda birbirimize dönüp okey işareti yaptik.Öykü kapıyı çaldı yaklaşık bi dakka içinde kapı açıldı karşımda gördüğüm kişiyle elimde ki pizzalar yere düştü.
KUSURA BAKMAYIN BİLİYORUM KISA OLDU AMA LUTFEN OKUMALARINIZI DÜŞÜRMEYIN IYI OKUMALAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK YAŞANTIM
Teen FictionMira Sular:17 yaşında lise 3 öğrencisi zengin ailesi trafik kazasında vefat etmiş kardeşiyle yaşıyor Miraç Sular:15 yaşında lise 1 öğrencisi mira'nın kardeşi Demir Korkmaz:18 yaşında lise 3 öğrencisi zengin tek çocuk annesi yok. Cüneyt Korkmaz:38 ya...