*4* - Va spus ?

14 2 0
                                    

Deschid ușă sa obs ca in cameră nu este nimeni doar ca pe peretele din stânga noastră erau poze cu mine de când eram mica pana acum si una sau două dintre poze sunt de acum 10 minute lângă cadavru .

     - Mand , cu se întâmplă ? Întreabă David oarecum speriat .

    - Nu stiu dar voi afla ! Spun si încep sa inspectez camera .

       Dintr-un colt era o măsuță pe care erau multe casete si câteva biletele . Iau casetele si încep sa le citesc titlul mai mult in șoaptă .

   - Amanda Gloss 1 an
    Amanda Gloss 2 ani
    Amanda Gloss 3 ani
    Amanda Gloss 4 ani
    Amanda Gloss 7 ani . Si ultima era cu o poza cu mine din ultimul caz .
       
      Toate aceste lucruri îmi dau fiori . Ce legătură am eu cu toate astea si cine este acel cineva care ma căuta si urmărește ?

     - David hai sa mergem , ii chemam pe cei de la autopsie sa ia cadavrul si sa încerce sa afle mai multe . Spun si bag in geanta toate casetele si foile pe care erau scrise diferite scrisori .


   - Hai ! Spune David si ma trage după el .

       Urc in masina si pornesc spre casa . Toată ziua de azi mi-a pus multe semne de întrebare . Si mai ales cine este cel care ma urmărește . Adică părinții mei au murit la un an după ce m-am născut eu dintr-un accident de mașină . Eu am fost crescuta de către bunica mea care la 2 luni după ce am împlinit 15 ani a murit . Am fost trimisa la orfelinat si când am ieșit de acolo viața mea s-a schimbat radical . Despre părinții mei nu stiu nimic , cu cecse ocupau, ce făceau ,cine erau prietenii lor si daca aveau dușmani . De fiecare data când încercam sa îmi întreb bunica mereu schimba subiectul sau se prefăcea ca nu aude. De aceea am si renunțat sa mai caut răspunsuri despre ei .
       Pierduta in gânduri nici nu mi-am dat seama ca am trecut de casa unde locuiesc . Itorc masina in viteza si când ajung in fata casei pun frana brusc si cobor încet din mașină . Raman in fata casei holbanduma la ușă așteptând nu stiu ce .. Probabil ca sunt pierdută atât de mult in gânduri .
          Intru in casa  si primul lucru care il fac este sa intru in baie sa îmi fac un dus . După ce ma spăl cobor in living pentru a ma uita la un film , deoarece nu mai pot sa mai gândesc limpede din cauza a tot ce s-a întâmplat azi . Fara sa îmi dau seama adorm in fata televizorului dar ma trezesc alarmata când aud un tipat venind de la televizor . Iau telecomanda de pe măsuță de cafea din fata canapelei pe care stau si stins televizorul . Ma ridic de pe canapea si ma duc in camera mea pentru a ma culca .
          Dimineața ma trezesc cu bătăile in ușă disperate pe care le provoacă nu stiu ce cretin .
          Deschid ușă buimaca sa observ o Luna si o Rubin care este evident ca scot fum pe nări amândouă .. Se năpiștesc peste mine dintr-o îmbrățișare . Si Rubin șoptește încet un : ,, Oo Doamne ce ma bucur ca ești bine !"
          Clar ca incultul de David a spus tuturor ceea ce s-a întâmplat . Nu trebuia sa spună nimănui nici Lunei . Chiar dacă e prietena mea cea mai buna .

      - David va spus ?

     - Da ! Murmura amândouă la unison .

    - Amanda ce s-a întâmplat ? Întreabă Rubin ingrijorată .

   - Nu stiu ! David ce v-a spus ?

  - Ca acel cineva ti-a lăsat biletele si niste casete si ca te urmărește ! Spune Luna gânditoare .

   - Si ca tot aceeași persoana a omort si acel om la care ați fost voi ieri . Si ca acel om are o legătură cu tine si ceva de gen .Continua Rubin cu vocea stinsa .

    - Nu stiu fetelor ! Nu stiu ce s-a întâmplat si chiar nu vreau sa aflu . Spun puțin trist

      - Hei ! Noi o sa fim lângă tine chiar daca am afla ca ești extraterestru . Spune Luna zâmbind .

    - Mmmhhh ! 😊😊 Fetelor eu ... Nu mai apuc sa spun nimic ca telefonul fix începe sa sune . Ma duc in fuga sa raspund crezând ca e de la secție , de la banca sau Kevin . Doar ei ma suna pe telefonul fix . Dar de data asta cea care suna era Sofia ! Ciudat , ea nu m-a sunat niciodată pe fix .

Covresatie telefonica.

    -Alo ? Spun eu încet .

      - Ai , Mend ce bine ca ai răspuns credeam ca trebui sa sun la politie .

   - Nu , nu e nevoie ! Spun eu surâzând .

    - Ce s-a întâmplat ? David mi-a spus tot ! Vrei sa ne implicam si noi in caz ? Întreabă Sofia îngrijorata .

   -   Se putea sa nu spună David .  Nu, chiar asta e ultimul lucru pe care il vreau .

    - Hei este prietenul meu, imi spune totul ! Dar fie daca nu vrei !

     - Bine ! Dar ce cu tine de m-ai sunat pe fix e prima oara când o faci !

      - Pai pe mobil nu ai răspuns cred ca ai 20 de apeluri de la mine !

   - Serios? Nu am primit niciun apel ! Probabil ca nu l-am auzit deoarece este in geanta .

- Bine , hai ca mai vorbim diseară ca acum chiar am muuuulta treabă ! Spune ea lungind prima vocala .

   - Ok ! Bye , te pup ! Spun si închid .

Sfârșit de conversație telefonica .

    - Chiar , ca si noi te-am sunat de nenumărate ori si nu ai răspuns de aceea am venit la tine . Spune Rubin ușor dezamăgita  .

  - Ciudat ! Spun eu ridicând o sprânceană  . 

  

 
   
         

Secretul (Anonima) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum