- Hai cu mine ! Spune si îmi face semn sa il urmez !
Merg după șeful meu pana in biroul sau unde are un CD pe care mi-l da mie ! Ma uit la el ciudat si il întreb :
- Te-ai uitat ? Întreb cat de indiferenta pot !
- Nu ! Tie ti la lăsat așa ca , uitate tu !
- Ok ma duc saa uit ! Spun si apas pe clanță dar vocea lui Kevin ma oprește !- Stai, unde te duci ! Nu mai avem niciun calculator in caz ca nu știai ! Spune el si eu îmi aduc aminte e mi-a spus . Si nici acasă nu poți sa te duci deoarece avem un caz foarte important !
- Ok ! Si care e cazul ? Intreb indiferenta .
- O crima la casa nr. 234 str. Gloweel .
Șeful meu îmi da tot ce trebui de știut si plec de la secție cu un singur gând ! ,, Oare ce mesaj mi-a pus acel cineva ?"Urc in mașină si pornesc spre cea mai apropiata cofetărie înainte de a merge la locul crimei ! Stiu ca nu e o idee buna sa beau si sa mănânc ceva înainte de a ma duce sa vad un cadavru dar de data asta stomacul a ales pentru mine . Îmi comand un pateu si o doza de Pepsi rece . După ce mănânc si beau sucul ma urc in mașină si pornesc spre locul o care mi la zis Kevin . Înainte de a ajunge primesc un mesaj de la David in care scria : ,, Unde ești , te aștept de o jumătate de ora ! Sunt la locul crimei , mi-a zis Kevin sa te ajut cu cazul ." Opresc masina brusc când citesc mesajul .
Cum a putut face asta ? Știe ca eu lucrez independent nu vreau sa lucrez cu nimeni ! Eu lucrez singura , nu vreau sa am niciun mucos pe lângă mine ! Nu ca las face mucos pe David , e un polițist super da pe bune știe ca lucrez singura ! Offff !
Accelerez in viteza si când ajung acolo fac un super scandal !- Cum ai putut sa accepți sa faci parteneriat cu mine ? Ști ca eu lucrez singura ! Nu pot sa cred ! Ii zbier lui David coborând din mașină !
- Uite , nu e vina mea ! Kevin mi-a zis sa te ajut . A zis ca ai ratat ultimul caz si ca ai putea sa il pierzi si pe asta si etc !
- Desigur !! Cum sa nu creadă el așa ceva ! Ar fi un miracol !
-Si ..... Ar mai fi ceva .
- Nu-mi spune ! Mârâi destul de nervoasa .
- Nick vrea sa- . Il opresc deoarece stiu ce vrea sa zică ! La chemat si pe Nick sa în ajute deoarece David nu face nimic fără Nick . De cand sunt mici sunt așa . Fac totul inpreuna .
- Nimic ! Clar nu ne va ajuta ! Ii răspund nervoasa .
- Dar eu -
- Tu nimic ! Da ?
- Sti ca nu pot sa fac nimic fara el !
- Desigur ! Cum sa nu il chemam, sa mai chemam si alti prieteni , o idee si mai buna, hai sa chemam tot orașul ! Spun ironica si el se strâmba . Ști ce ? Hai sa intram ca eu cu tine nu o sa ajung la un sfârșit ! Continui si o iau înainte .
Intram in casa si un miros oribil ma izbește . Merg spre locul de unde provine mirosul in timp ce David s-a dus să inspecteze casa .
Când ajung la locul de unde provine mirosul raman puțin socata . Nu ca nu am mai văzut un cadavru dar acest om este jupuit , este desfigurat ! Nu pot sa îmi dau seama daca este femeie sau bărbat pentru ca organele genitale nu sunt , acest om nu mai are piele se vede doar carnea si oasele , îi lipsește o mana iar fata si capul sunt desfigurate .- David , poți sa vi ?
- Mand ! Am găsit ceva ! Spune David stupefiat
- Ce ? Ce intreb eu indiferenta .
- Vino ! Nu ..... Nu pot sa îți spun ! Răspunde David din bucătărie .
- Ok ! Vin acum !
Când am ajuns in bucătărie am ramas șocata de imaginea din fata mea . Era ..... Era ...
CITEȘTI
Secretul (Anonima)
Mystery / ThrillerIn viata nu tot timpul este cum, iti doresti tu!! Exista si drumuri care te coboara, si drumuri care te ridica! Uneori e mai bine sa lasi timpul sa vindece ranile si uneori sa incerci sa le vinedeci, tu!! Există răni mai mari care pot la...