TANITIM

101 9 0
                                    

MERT SOYSAL:her kızı hayran bırakacak bir yakışıklılığa sahip ana ağır başlı e bir o kadar da çekici zengin olmasına rağmen kibirli değil insanları ezmez ve saygılı.

BERİL ASLAN:fazla güzel ve bir o kadar tatlı. Olumsuz özelliği fevri hareket eder ve sonuçlarında mutsuz olur onu şirin yapan özelliği ise saygılı ve kibar olmasıdır.

FİLİZ GÜNEŞ:Beril'in kardeş dediği kankisi her şeyi birlikte yaparlar. Filiz şirin değil de güzel ve sinirli görünümlüdür. Ama kimseye aşık olamaz ta ki ........ Tanışana kadar.

FURKAN AYDIN:Mert'in 1 numaralı kankasıdır. Kardeş gibi büyümüşlerdir anneleri çok yakın arkadaşlardır yakışıklı olmasa bile cana yakın ve tatlıdır .

YAĞIZ KARA:Mert ve Furkan'ın arkadaşıdır sonradan onların aralarına katılmıştır ama yağızı da çok severler.ve oldukça yakışıklıdır herkesi kendisine hayran bırakabilir derecede gülüşü vardır .

ASLI SOYSAL:Mert'in öz kardeşidir ama çok kıskanç dır abisini çok kıskanır . Her ne kadar uyuz olsada yumuşak bir kalbi vardır ama sevdiğinine.

RESUL YILDIZ:Beril'in teyzoşunun oğludur ve zenginlerdir. Biraz havalı gözüksede değildir ve yakışlıdır.üç gün de bir sevgili değiştirir ama bir gün bu kural değişicektir.

BULUT TOPRAK:Mert'in kuzenidir ama yağızı ve Furkan'ı tanır arkadaş gibilerdir.çok asil ve yakışıklıdır ama daha hiç sevgilisi olmamıştır

Bu benim ilk kitabım lütfen okuyun emin olun pişman olmazsınız bugün hemen yeni bölüm atacağım şimdiden teşekkür ederim.

Çünkü biz farklıyızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin