W stylu Shiro Lolita dominuje biel. Rzadko zdarza się aby można było dostrzec w ich strojach jakikolwiek inny kolor.
Sukienki muszą być rozkloszowane, jak u większości lolicich ubranek. W kształcie dzwonu. Tak jak wcześniej wspomniałam - w kolorze białym. Mile widziane są bufiaste rękawy lub ramiączka. Do tego falbany i białe kokardki, w towarzystwie koronki.Wiadomo, można także połączyć tutaj też rozkloszowaną spódniczkę oraz bufiastą bluzkę - wyjdzie na jedno i to samo.
Buty Shiro Lolity musza wyglądać na dziecięce. Zaokrąglone czubki, najczęściej z koronkami lub kokardkami. Wszystko oczywiście w kolorze białym. Jako dopełnienie stylizacji mogą służyć koronkowe rękawiczki, staromodna parasolka czy też biały kwiatek, kokarda lub ozdobna opaska we włosach. Rzadziej na oku tej lolity można spotkać przepaskę. Peruka Shiro Lolity może być w dowolnym kolorze, aczkolwiek najczęściej wybierane są włosy białe, brązowe i blond. Takie lolitki wkładają na nogi zazwyczaj białe podkolanówki/zakolanówki, często też rajstopy w tym kolorze.
Kuro lolita
Czerń, czerń, czerń. To właśnie charakteryzuje przedstawicielkę Kuro lolit.Sytuacja jest taka sama jak w przypadku shiro lolity jednak tu mamy wszystko czarne.
CZYTASZ
Styl Azji (Styl z Japonii i Korei)
RandomW tej książce postaram się przedstawić: • modę panującą w Japonii i Korei • ideały i kanony piękna.