2.

9 3 0
                                    

Bylo ráno, a mě čekala ta chvíle kdy půjdu společně poprvé s bratrem do školy.. Vstala jsem učesala jsem se, namalovala a oblékla jsem se

Máma nám nechala na stole pytlíky se svačinama a já už čekala v garáži na Joe jak nastartuje a budeme moc jet Joe došel a poznal že jsem nervozní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Máma nám nechala na stole pytlíky se svačinama a já už čekala v garáži na Joe jak nastartuje a budeme moc jet Joe došel a poznal že jsem nervozní ... "To bude v pořád Lie, doprovodím tě ke třídě dobře ? " Já jen kývla a hlasitě polkla protože jsem se hodně bála...

Sedla jsem na motorku a dala jsem si Helmu na hlavu a bratr udělal to samé ..přijeli jsme ke škole, a všichni na nás koukali, sundala jsem si helmu a usmála jsem se na bratra a on mi úsměv oplatil, když jsem šli kolem všech tak si něco šuškali a já se snažila nahodit co nejvíc sexy obličej až kluci přede mnou slintali, bratra to štvalo tak na nějakou holku mrkl a ona začala pištět myslím si že bratr lehce zapadl, a co já ? to se uvidí, do cesty se nám postavil nějaký kluk "A vy jste ?" zeptal se a usmál se především na mě "Eh, Já jsem Ellie, ale říkej mi Lie, a tohle je můj brácha Joe" usmála jsem se a oba jsem nás představila "Dobře Lie a Joe, já jsem Bradley, kam máte zamířeno ? " zeptal se nás "Potřebujeme najít ředitelnu" řekl Joe, on jen kývl a asi nám dal pokyn abychom ho následovali, dovedl nás až k ředitelně "Tak tady je, myslím si že ty Joe budeš se mnou ve třídě" Joe jen kývl a Bradley odešel. Zaťukala jsem na dveře ředitelny a ředitelka zařvala Dále, já jsem s Joem vkročila a ona se nás hned ujala "Takže vy jste Joe a Ellie Dabsonovi" zeptala se a my jen kývli na souhlas "Tak tady máte rozvrh hodin, Joe ty budeš v 4.A a ty Ellie budeš v 3.B" kývli jsme a hned jsem odešli Joe dle slibu mě odvedl do třídy, na konec jsem ho ještě objala a on objetí příjmul, zaťukala jsem na dveře a učitelka mě ihned posadila na místo vedle někoho koho jsem viděla před dveřma "Ellie, postav se a řekni nám něco o sobě" já kývla a postavila jsem se "Já jsem Ellie, přistěhovali jsme se s rodiči a mým bratrem Joem který je v 4.A, miluji malování, a sport" dokončila jsem svůj kratší proslov a posadila jsem se... učitelce to nejspíš stačilo. Učili jsme se do konce hodiny a já zapisovala poznámky, které se mi budou hodit do dalšího ročníku. Skončila hodina a hned se ke mě všichni přiřítili .. a na vše se ptali divila jsem se že jsem už od začátku tak oblíbená ... ale bylo mi pořád smutno, tak jsem šla najít Joe, byl tam s nějakýma holkama a klukama, a smál se, vetřela jsem se k nim, protože jsem byla menší a nejspíš jsem žďuchla do jedné holky omylem a omluvila jsem se jí ... "Ty kravko co děláš ?!" Uslyšel jí Joe a přiběhl "Takhle k ní nemluv Emm! To je moje sestra! " řekl na ní hnusně, a já jen děkovně poděkovala objala jsem Joe "Zatím vše jde co u tebe Joe ? " zeptala jsem se ho "No tak nějak stejně heleď" usmál se na mě, a já pochopila že vím oč se jedná "Hele chci ti někoho představit" došli jsme před nějákého velkého kluka, byl o pár metrů nižší než bratr, ale stejně na mě byl větší "Lie tohle je můj nový kamarád Jack Aiken, Jacku tohle je moje sestra Ellie, ale určitě bude raději kdyby si jí říkal Lie" já kývla na souhlas "Těší mě Jacku" a opětovala jsem mu úsměv "Joe musím jít, sejdeme se po škole u tvé motorky nebo mám jít pěšky? " zeptala jsem se "Lie pokud chceš Jack a já jedeme se někam podívat, dlouho jsem nikde nebyl, a u nás lidi neměli motorky nechceš jet s náma?" Já jen kývla na souhlas "Ale, dáte mi pak chvíli na to abych se mohla doma aspoň převléct?" Oba dva kývli na souhlas a já se rozešla zpět ke své nové třídě .....

-------------------------------------------------

BUMMM! :D druhý díl Little you know about me ! :3 tak co líbil se vám tenhle díl ?:) mám menší plány co s tím vším, postav je hodně, a já mám nehorázné plány.. dejte mi nějáké návrhy ^-^ děkuji :3

Little you know about me [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat