4.

5 2 0
                                    

Stál tam nějaký kluk, a byl neskutečně moc nádherný ... "Uh, promiň že jsem do tebe vrazila" a ukázala jsem mu svoje oči, na kterých bylo poznat že mě to doopravdy mrzí "To je v pořádku, heleď jak se ty jmenuješ? Není tahle párty jen pro 4.A? Nikdy jsem tě tu neviděl ... " skočila jsem mu do řeči "Jsem Joe sestra, chtěl mě tu mít" vydala jsem ze sebe rychle "Hele jak se jmenuješ vůbec?" zeptala jsem se ho tentokrát já "Jsem Philip, Philip Hill" odpověděl mi "Já jsem Ellie Dabson, ale všichni mi říkají Lie" usmála jsem se na něj "Nechodíš ty do třídy s mojí sestrou?" zeptal se mě "Jak se jmenuje tvoje sestra ? " zeptala jsem se tentokrát já "Charlotte Hill, myslím že by jste mohli být dobré kamarádky" usmál se na mě, a já jen kývla na to že by mohl mít pravdu "Hele nechceš jít do té boudy se napít ? Je to něco jako naše klubovna" kývla jsem na souhlas, vzal mě za zápěstí a odešli jsme do té záhadné boudy, sedli na gauč a napili jsme se Piva, otřepala jsem se s té divné chutě a Philip se zasmál a já též po chvíli jsem přestala "Čemu se smějeme ? " zeptala jsem se udiveně "Já nevím, jsi krásná když se směješ" asi sem právě zrudla, protože jsem cítila jsem celá hořím a jak to vyplývá nahoru že rudnu, Philip se ke mě naklonil jako kdyby mě chtěl dát pusu, ale někde mi dal před pusu ruku a byl to Bradley... "Co děláš ? " zesmutněla jsem "Nedělej to" řekl se smutnýma očima "Philipe jsem ráda že jsem tě mohla poznat, a myslím že za tenhle večer se ještě uvidíme hodněkrát, ale jdu s Bradleym pryč asi mu není dobře" usmála jsem se na něj, a doufala že mu to nevadí odvedla jsem Bradleyho pryč k našim motorkám "Co si to udělal?" zeptala jsem se ho skoro s pláčem "Aby jsi toho nelitovala..." řekl smutně, šel z něj cítit alkohol a to hodně "Pil si hodně?" neodpověděl "Sakra Bradley! Pil jsi hodně?! " zeptala jsem se ho ještě jednou a neodpověděl vzala jsem jeho hlavu protože se koukal do země "Nedělej to, prosím" usmála jsem se na něj a dala jsem ruku na jeho tvář "Prosím" usmála jsem se na něj ještě jednou, kývl na mě a já mu jen dala pusu na tvář a odešla jsem k vodě ve které nikdo neplaval, vyslíkla jsem se a neříkala jsem nikomu že já v sobě také něco nemám, a hodila jsem své oblečení někam na stranu a vešla do té vody a Brad [Nechce se mi to psát celé tak to zkrátíme na Brad :D ] se přidal vysvlékl si triko, ale spodek si nechal, vypadá to že na sobě měl jen plavky a toď vše... Vlezl za mnou do vody, chvíli jsme na sebe koukali a začali se vášnivě líbat ......

----------------------------------------------------

Oh dammm pardon :D


Little you know about me [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat