3.

9 2 0
                                    

Pohled Joe

Ihned co Lie odešla k své třídě tak jsem se otočil na Jacka a ten se usmíval jako sluníčko "Šáhneš na ní, a já šáhnu na tebe" slyšel jsem jeho hlasité polknutí a rozešli jsme se k nám do třídy učitel tam ještě nebyl, tak jsme si ulevili "JOE!" někdo na mě zařval otočil jsem se a u dveří stal Bradley "čauko Bradley" dali jsme si náš přátelský pozdrav a všichni na nás koukali. "Tak jak se ti tu líbí Joe? První dojmy a tak?" zeptal se mě, nevěděl jsem co odpovědět a než jsem stihl něco říct tak došel učitel "Pane Aikene a Pane Dabsone, nechtěli by jste si prosím vás sednout ?" jen jsme kývli na souhlas a sedli si, hodina byla nudná ..

PO ŠKOLE

Po škole už na mě čekala u motorky Lie, objal jsem jí a naznačil jí tím že jí mám rád "Jo Lie, vem si na sebe i plavky jo? Pojedeme někam na místo 4.A a bude tam i Bradley a nějaký kluk Philip a nějaká Natalie" mrkl jsem na ní, ona jen kývla. sedli jsme na motorku a odjeli k nám domů Jack nás následoval jak viděl náš dům tak mu musela upadnout čelist protože i já tak vypadal, a jelikož je Pátek tak mámě bude nejspíš jedno kdy dojedeme.... "Hele Jacku jdu s ní si pro plavky, pak ještě zajedeme k tobě ne ? " zeptal jsem se "Jo to si piš, nahý se tam koupat nebudu" zasmál se a všichni tři jsme se začali smát.

Pohled Lie

"Mamííí jsme doma!!!" zakřičela jsem přes celý dům, ale máma nikde, našla jsem papírek a napsala jsem:

,,Mami  neboj se vše dopadlo perfektně, o všem ti povím zítra, jedeme s Joem a jeho kamarádem si zaplavat a nejspíš zůstaneme u jeho kamaráda když tak mi zavolej na večer. Pac a pusu Lie a Joe"

Dopsala jsem menší zprávu a připla jí na ledničku, kam mě určila máma, zaběhla jsem si pro věci, přemalovala jsem se abych měla voděodolný make-up a dala si ho do menšího vaku společně s ručníkem pro mě a Joe, plavky jsem měla už na sobě a byla jsem převlečená "Joe!! Vzala jsem ti ručník tak se neboj" zakřičela jsem a žádný odezvy byl už dole tak jsem si pohnula a zašla za nima dolů. "Hele nemůžu mu říct tu věc jak jsi byl-"Ale přerušil mě " Ne nemůžeš" "Joe, ale byl jsi tak roztomilý!!! " zesmutněla jsem a hrála jsem to na něj, po chvíli jsme se všichni začali smát. 

Tohle je Lie outfit k té koupačce 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle je Lie outfit k té koupačce 

Došla jsem dolů a slyšela jen menší hvízdnutí od Jacka, bratr ho zřejmě propaloval pohledem, sedla jsem na motorku a vyjeli jsme k Jackovi ...

dorazili jsme na určené místo, byli tu ty lidi o kterých mi říkal Joe, sesedla jsem z motorky a všimla jsem si piva, kluků jak vše připravují a usmála jsem se "Moje první párty!" šeptla jsem pro sebe. V tu chvíli mi začal zvonit mobil koukla jsem se kdo volá MÁMA ou jeee.. to bude, vzala jsem ho do ruky a příjmula hovor s mámou, ,, Mamí je vše v pořádku... anoo ... zítra dojedeme s Joem neboj se. Pac a pusu máme tě rádi" ukončila jsem hovor v praví čas protože se rozezněla hudba a začalo se pomale pít a tančit.. Bála jsem se jak to celé dopadne protože to byla moje první párty, šla jsem hledat Joe a našla jsem ho jak se tam líbá s nějakou holkou, která není z naší školy, ale mě to nevadilo, protože vím jaký Joe je ... pomalu jsme couvala a šlápla jsem nějakýmu klukovi na nohu otočila jsem se a byl tam ......

Little you know about me [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat