•Κεφάλαιο 1•

1.1K 75 9
                                    

Μ-Μαμαααααααα"
Μ(αμα)-Έλα παιδί μου "
Μ-Που έχεις βάλει τον φορτιστή μου?"
Μ(αμα)-Δεν ξερω παιδι μου. Ψάξε στο δωμάτιο σου "
Μ-Μάλιστα"
Και ναι λοιπόν αυτή είμαι εγώ. Μελίνα στο όνομα. Μένω Κρήτη και είμαι πολύ περήφανη για τον τόπο μου. Έχω έναν αδελφο που είναι 3 Χρόνια μεγαλύτερος. Του έχω απεριόριστη αδυναμία. Τώρα πια είναι φοιτητής και στο σπίτι είμαι μόνη, με τους γονείς μου. Επίσης έχω μια κολλητή, την Εβελινα. Την αγαπάω τόσο τόσο τόσο πολύ. Είμαστε πολύ δεμένες.
Εκείνη έχει έναν αδελφο. Τον Γιαννη. Είναι πάρα πολύ καλό παιδί. Τον συμπαθώ τόσο πολύ, όπως και αυτός εμένα.
Είναι κολλητοί με τον αδλεφο μου οπως και ο Άρης. Αχχ ο Άρης!
Ναι η μεγάλη μου αγαπη. Είμαι ερωτευμένη μαζι του εδώ και 4 ολόκληρα χρόνια. Ανταπόκριση? Ούτε καν. Μαλώνουμε κάποιες φορές αλλά Πφφ τον αγαπάω. Ξέρω ότι δεν πρόκειται να ήμαστε ποτέ μαζί. Σιγά, εμένα θα γυρίσει να κοιτάξει? Έχει όσες θέλει. Όλες στα πόδια του είναι. Και από την άλλη, έχω να τον δω παραπάνω από 1 μήνα. Μου λείπει τόσο πολύ. Σήμερα θα έρθει ο αδελφός μου στο σπίτι, πάλι καλά που πέρασε εδώ Κρήτη και το καλύτερο? Είναι μόνο 10 λεπτά δρόμος με το αυτοκίνητο από το σπίτι μου . Αλλα έρχεται σπανια εδω σπιτι γιατι εχει και αυτος τα δικα του.
Ααα να ο φορτιστής. Εμμ ναι άκυρο.
Άκουσα το τηλέφωνο μου να χτυπάει.
Ήταν το Εβελινακι μου.
M-Έλα sis μου"
Ε-Έλα κολλ Μου "
Μ-Τι θα κάνεις Σήμερα?"
Ε-Νομίζω πως δεν έχω να κάνω κάτι"
Μ-Ωραία. Πέρνα από το σπίτι μου να καθησουμε γιατί βαριέμαι "
Ε-Μμ εντάξει "

Μετά απο λιγο τερματισαμε την κλήση. Σηκώθηκα από το κρεβάτι για να ετοιμαστώ.
Κατέβηκα κάτω και άνοιξα την τηλεόραση όταν άκουσα το κουδούνι. Πήγα να ανοίξω νομίζοντας πως είναι η κολλητή μου.
Όταν άνοιξα είδα τον αδλεφο μου. Αχχ και αυτός μου έλειψε. Από την χαρά μου έπεσα κυριολεκτικά απάνω του και τον αγκάλιασα.
Γ-Εε σιγά μικρή" είπε και με φίλησε.
Μ-Μου έλειψες"
Γ-Και εμένα πολύ"

Καθίσαμε και τα είπαμε όταν ξαναχτύπησε το κουδούνι. Καλά οκκ αυτή όμως είναι η Εβελινα. Σηκώθηκα και πήγα να ανοίξω .
Μπήκε μέσα η κολλητή μου και μολις είδε τον αδελφο μου κοκκαλωσε. Έτρεξε και πήγε και τον αγκάλιασε. Γενικά αυτοί οι δυο έχουν πολύ καλές σχέσεις.
Ε-Ηρθεςςςςς"
Γ-Ναιι" είπε.
Αφού κάθισαν καλύτερα και μίλησαν περί ανέμων και υδάτων μπήκα και εγω στην συζήτηση.
Μ-Μμ Ναι πολύ σημασία μου δίνετε " είπα για πλάκα.
Γ-Μμ και ναι, η μικρή γκρινιάρα μου αδελφή" είπε και αρχίσαμε να γελάμε.
Μ-Μμ να σε ρωτήσω κάτι άκυρο?"
Γ-Για πες"
Μ-Οι φίλοι σου τι κάνουν? " ειπα του αδελφού μου γενικά δεν Του έχω πει πως μου αρέσει ο Άρης αν και πιστεύω πως κάτι έχει καταλάβει. Η Εβελινα με κοιταξε με βλέμμα όλο νόημα.
Γ-Εε καλά είναι. Γιατί Ρωτάς? "
Μ-Εε τίποτα καλέ απλά έχω πολύ Καιρό να τους δω και..."
Είπα αλλά το κουδούνι ξανά χτύπησε και με διέκοψε. Ευτυχώς δηλαδή.
Μ-Περιμένεις κανένα? "
Γ-Εε Όχι.. άντε πήγαινε να ανοίξεις "
Είπε και σηκωθηκα. Μόλις άνοιξα και είδα ποιος ήταν στην πόρτα...έμεινα, είχα κοκκαλωσει. Μετά απο τόσο καιρό αυτός.

Heyy guys

Τι κάνετε?
Και ναι αυτό είναι το δεύτερο μου βιβλίο.
Ελπίζω το πρώτο κεφάλαιο να σας άρεσε και να μην ήταν βαρετό.
Θα με βοηθουσατε πολύ πολυ αν ψηφίζατε και σχολιαζατε την ιστορία μου.
Στο άλλο κεφάλαιο θα είναι φωτογραφίες με τους πρωταγωνιστές.

Φιλιαα💘💘

"Together?"Where stories live. Discover now