•Κεφαλαιο 2•

707 71 10
                                    

Μετά απο τόσο καιρό τον βλέπω μπροστά μου. Είναι εδώ, ναι ο Άρης είναι εδώ!!
Αλλά γιατί είναι εδώ?
Τέλος πάντως δεν θα του δείξω την χαρά μου.
Μ-Γειαα"
Α-Γειαα" είπε. Του έκανα χωρο να περάσει.
Πήγε στον αδελφό μου και έκαναν μια φιλική αγκαλιά.
Μ-Πώς και από εδώ? " μπήκα στην συζήτηση.
Α-Εε πέρασα να δω τον αδελφο σου " μου είπε. Αα μόνο τον αδελφό μου εε!? Καλαα..
Μ-Σπίτι Έχει και δικό του να πας να τον δεις" του είπα στην τσίτα. Η Εβελινα με τράβηξε για να καθησω κάτω.
Α-Υπάρχει κανένα πρόβλημα που ήρθα εδώ για να δω τον αδελφό σου?" Μου είπε και εκείνος με τον ίδιο τόνο, τονίζοντας την λέξη "αδελφό σου"
Μ-Όχι κανένα " του είπα ειρωνικά.
Γ-Εεε σταματήστε τι πάθατε τώρα " μπήκε στην μέση ο αδλεφος μου.
Μ,Α-Τίποτα " είπαμε ταυτόχρονα εγώ και ο Άρης. Κοιταχτήκαμε και οι δυο στα μάτια. Μα γιατί να μαλώνουμε ρε γαμωτο, αφού τον θέλω.

Γιατί είσαι ηλίθια.

Είπε η φωνούλα μέσα μου. Μμ Ναι ίσως και να είμαι αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό τώρα.
Καθίσαμε για λίγο και μιλήσαμε όλοι μαζί.
Είναι τόσο γλυκός όταν χαμογελάει και μιλάει γενικά.
Γ-Παιδιά να δούμε θρίλερ" είπε ο αδελφός μου.
Α-Ναιι " είπε ο Άρης.
Μ,Ε-Οχιιι" ειπα εγώ με την κολλητή μου. Δεν μου αρέσουν τα θρίλερ. Δεν τα μπορώ.
Γ-Ελα ρεε"
Μ-Πφφφ"
Α-Ωραία βαλε την ταινία " είπε ο Άρης.
Μ-Θα σε σκοτώσω " του είπα ενώ του έριξα το πιο δολοφονικό μου βλέμμα.
Α-Για τόλμα "
Μ-Νομίζεις πως δεν μπορώ? "
Α-Δεν μπορείς βέβαια " είπε και άρχισε να γελάει.
Μ-Ηλίθιε"
Α-Πώς με είπες?"
Μ-Όπως θέλω "
Ε-Παιδιά σταματήστε επιτέλους. Συνέχεια είστε μέσα στην κόντρα " είπε η Εβελινα και εμείς σταματήσαμε.
Ο αδελφός μου έβαλε την ταινία.
Παναγια μου ακόμα και η αρχή είναι τρομακτική.

Έβλεπα την ταινία...Μα παρόλο που ήταν τρομακτική αρχισα να νυστάζω. Κάποια στιγμή ένιωσα δυο χέρια να με σέρνουν και τρόμαξα τόσο πολύ που τιναχτηκα ολόκληρη. Γύρισα και ειδα πως ήταν ο Άρης.
Μ-Ελα ρε και τρόμαξα" είπε και εκείνος χωρίς να πει τίποτα με τραβιξε απαλά και έβαλε το κεφάλι μου στα πόδια του. Μάλλον είχε καταλάβει πως νυσταζα και κάπως έτσι με πήρε ο ύπνος αλλά μου φαίνεται παράξενο που ήταν καλός μαζί μου.

[....]

Ανοίγω τα μάτια μου σιγά σιγά Αφού έπεφταν οι αχτινες του ηλίου στα ματια μου και βλέπω πως κοιμάμαι στον καναπέ. Κοιτάω απέναντι και βλέπω στον άλλο καναπέ την Εβελινα να κοιμάται στην αγκαλια του αδελφού μου. Ααωωω.
Γυρίζω από την άλλη και παρατηρώ πως εκεί που έχω το κεφάλι μου δεν είναι μαξιλάρι είναι...what? Πόδια?.
Κοιτάζω να δω ποιανού είναι και παθαίνω εγκεφαλικό. Είναι του Άρη και το χερι του είναι απάνω στην κοιλιά μου.
Πόσο ομορφος μπορει να είναι ρε παιδί μου.
Τον νιώθω να κουνιέται και η ανάσα του γίνεται βαριά και γρήγορη, κουνάει το κεφάλι του μα έχει τα μάτια του κλειστά. Εφιάλτη θα βλέπει.
Τον κοιτάω ξανα όταν ανοίγει τα μάτια του. Είναι βουρκωμένα, με κοιτάει μέσα στα μάτια. Ξαφνικά με πετάει απότομα από πάνω του και πάει γρήγορα στο μπάνιο.
Μα γιατί? Τι έγινε?
Είμαι σίγουρη πως δεν ήταν ένας απλός εφιάλτης. Ήταν κάτι που τον πονάει ακόμα και τώρα. Αλλά τι?
Πρέπει να μάθω. Πρέπει να τον βοηθήσω!

Heyy guys

Τι κάνετε? Ελπίζω καλά.

📌Τι μπορεί να είδε ο Άρης στο όνειρο του?
📌Η Μελίνα θα το ψάξει?
Πείτε γνώμες για το κεφάλαιο.
Θα με βοηθουσατε πολύ πολυ αν ψηφίζατε και σχολιαζατε την ιστορία μου.

Φιλιαα💘💘

"Together?"Where stories live. Discover now