•Κεφάλαιο 9•

606 67 11
                                    

Σήμερα είναι η μέρα του...
Σηκώθηκα γρήγορα από το κρεβάτι κάτι που δεν το συνήθιζα να σηκώνομαι νωρις...
Σάββατο... Μια λεξη, χιλιάδες συναισθήματα..😛
Είπαμε με τα παιδιά να μην του πει κανείς χρόνια πολλά που να νομίζει πως τον ξεχάσαμε.
Μπήκα στο fb. Παναγία μου 10 το πρωί και του έχουν γράψει πάρα πολλά άτομα "Χρόνια πολλά " και τέτοια στον τοίχο του.
Είναι και κοινωνικός το καμάρι μου.
Έφτιαξα πρωινό γιατί πεινουσα και μετά κάθησα να σκεφτώ το πρόγραμμα που θα ακολουθούσαμε σήμερα.
Θα του κάναμε έκπληξη στο σημείο που αγαπάει τόσο πολύ, όπως και εγώ.. θα πάμε στην θάλασσα. Εγώ πάω συνήθως εκεί βράδυ, όταν πάω εκεί νιώθω ελεύθερη, νιώθω πως μπορώ να τα κάνω όλα. Το βράδυ κάθομαι σε έναν συγκεκριμένο βράχο, απολαμβανοντας το ελαφρύ αεράκι και βλέποντας τα κύματα να πάλλονται μεταξύ τους και εν τέλη όλα να καταλήγουν στο ίδιο σημείο.
Πήρα τον αδελφό μου τηλέφωνο..
Γ-παρακαλώ" είπε και χασμουρηθηκε.
Μ-Ιιι ακόμα δεν ξύπνησες? Σηκωω έχεις να κάνεις πολλααα"
Γ-Τι ώρα είναι? " είπε και εκείνη την στιγμή κατάλαβα πως τα μάτια του είναι κλειστά.
Μ-Ώρα για να σηκωθείς"
Γ-Πφφ αδελφη να σου τύχει" είπε και σηκώθηκε από ότι μου είπε δηλαδή.

[...]

Μ-Ααα Εβελινα δεν θα προλαβουμεε, έχουμε να κάνουμε πολλά" ειπα και κάθησα στον καναπέ κοιταζοντας την ώρα η οποία ήταν 6 και σε 4 ώρες πρέπει να έχουν γίνει όλα.
Ε-Μην αγχώνεσαι και πάμε" είπε και σηκωθηκα...
Φύγαμε από το σπίτι και πήγαμε στα αντρικά μαγαζιά.

Μπήκαμε σε πολλά μαγαζιά μα δεν βρήκα κάτι που να μου αρέσει για τον Άρη..

Μ-Αυτό είναι το τελευταίο μαγαζί αν δεν βρούμε εδώ χαθήκαμε"
Με το που μπηκαμε όμως βρήκαμε και οι δυο τι θα του πάρουμε.
Το μάτι μου έπεσε σε ένα σετ ρούχων.
Οοο ειναι τοσο τέλεια!!!!

Ειδικά με αυτο το δερμάτινο στην μηχανή του θα είναι τόσο sexy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ειδικά με αυτο το δερμάτινο στην μηχανή του θα είναι τόσο sexy..

Αφού πήραμε αυτά που θέλαμε φύγαμε...πήγαμε να φάμε κάτι γιατί είχαμε πεινάσει πολύ.

"Together?"Kde žijí příběhy. Začni objevovat