Am urat dintotdeauna dimineata . E oribila ! Te trezesti , mananci , te imbraci si pleci ca sa te intorci dupa 7-8 ore si sa iti bati capul cu teme , proiecte , invatat etc; si toate astea doar pentru ca am rezistat 12 ani de scoala . Clasa a 12-a e oribila ! Nu ai timp de nimic , nici macar sa te plangi nu ai timp !
Am oftat exasperata din cauza ca ceasul meu idiot suna intr-una devenind insuportabil . M-am ridicat din pat inca adormita fiindca statul pana la 4 dimineata scriind referate despre scriitori mediocri care nu mi-au placut niciodata nu e tocmai comod . Am luat din dulap primul tricou pe care l-am vazut si am luat de pe fotoliu jeansii pe care i-am purtat si ieri , ducandu-le cu mine in baie pentru a ma schimba . Ziua de joi e cea mai oribila . La scoala : ore grele , iar acasa am o mama care e gata sa critice orice fac . Astea sunt motivele pentru care vreau sa termin odata liceul si sa plec la facultate in Washington , fiindca acolo nu ma cunoaste nimeni , nu ma critica nimeni si nu va fi nimeni acolo ca sa imi spuna ce sa fac si ce sa nu fac . Doar eu si cu mine . Va fi pur si simplu pefect . Dar totusi mai am o luna si jumatate de scoala pana sa scap de tot de tortura din liceu . Sper doar ca in ultimele saptamani sa nu ma ingroape in proiecte care sa serveasca apoi ca motiv de mandrie direcroarei Voulbourgh . Singurul scop in viata frantuzoaicei aleia ingamfate e sa chinuie elevi nevinovati 4 ani din viata . Pe baza acestei teorii am descoperit motivul pentru care multi adolescenti mor in perioada liceului . Ma simt mandra pentru ca sunt printre putinii supravietuitori ai acestui liceu fara sa incerc diferite metode de sinucidere sau sa ma mut dupa primele trei saptamani de scoala .
Am alungat repede gandurile privitoare la scoala inlocuindu-le cu versurile melodiei mele preferate . Daca sunt atasata de un cantec il fredonez pana ma plictisesc de el .
Am imbracat in graba hainele ca sa cobor si sa o aud pe mama spunand :
"Iar esti imbracata ca o satanista ? Tu nu te vezi in oglinda ? Nu iti dai seama ca oamenii vor crede ca nu dai 2 bani pe cum arati ? Si ce e cu machiajul asta ? Parca esti moatra si nu ai ochi ! Vrei ca toata lumea sa creada ca nu ai pe cine sa iti spuna ce e bine si ce e rau ? ”
Asta e exact ce vreau sa spun . Mi-a spus mereu ce sa fac si eu , ca o fetita cuminte am ascultat-o mereu , dar m-am oprit din a fi fetita mamei acum 3 ani , dupa un an de liceu . Mi-a controlat toata viata fortandu-ma sa fiu ca ea , pana cand am spus ”Stop ! E viata mea .” și am incetat cu joculetul asta de-a marioneta in care eu eram cea maleabila . Dar , bineinteles ca ea nu s-a oprit din incercarea de a ma cantrola in continuare .
Am ignorat-o luandu-mi tenisii si iesind pe usa cat mai repede cu putinta . E greu sa fii aia ciudata care are mereu de suferit . Sa ai un singur prieten si sa fie o fata mai frumoasa ca tine , mai talentata la orice , si practic sa traiesti in umbra ei . E neplacut ca toata lumea sa faca comparatie intre voi iar eu traiesc aceste lucruri in fiecare zi . Sunt o fiinta chiuita . Asta am fost , asta sunt si asta voi fi mereu fiindca m-am nascut in familia gresita si locul gresit . Eu trebuia sa ma nasc in Belgia , acolo unde se face cea mai buna ciocolata sau in Italia , acolo unde orice fel de mancare e perfect preparata . Da , asta e norocul meu .
Odata cu gandurile la Italia si la felurile de mancare care se gatsc acolo mi-am adus aminte ca nu am luat micul-dejun . M-am oprit la KFC in drum spre scoala luandu-mi un Crispy Classic ca sa nu le dau motiv matelor mele sa chioraie pana la pranz . Pe drum in continuare am trecut pe langa restaurantul preferat al tatei . E cu tematic rusesc si se numeste Catfish House , iar eu chiar nu vad legatura dintre ele . În fața restaurantului era , ca de obicei un cantaret de strada . Dar de data asta nu era batranul boschetar nespalat care canta de obicei tuturor oamenilor care trec pe acolo. E un băiat . Nu cu mult mai mare ca mine , iar el nu canta . Tinea chirata in brate dar scria intr-un caiet , probail niste masuri pentru un alt cantec pe care sa il cante toata ziua . Dar el e diferit . Nu e jegos și e barbierit , nu are haine rupte si putrezite , din contra , are haine noi si curate . E la o strada distanta asa ca nu pot observa detalii , doar parul cret dezordonat si totusi foarte aranjat .
Acest nou ”cersetor” mi-a dat de gandit . Am procesat aceste ganduri pana am ajuns la scoala si am intalnit-o pe Kimmi , zambitoare ca intotdeauna .
-Heeeeei Annie , ce faaaaci ?
-Esti beata din nou ?
-Noooo . BIne , poate doar putin . Nu te superi pe mine , nu ?
-Prefate ca nu ma cunosti.
Am plecat de langa ea inainte sa ma faca de ras si mai tare , lasand-o cu Dan , iubitul ei sa faca ce vor . Mi-e sila de ea cand o vad beata , urasc betivii . Eu nu beau , doar cand sunt chiar traumatizata si nu stiu ce sa mai fac . S-a intamplat odata , cand eram pe clasa a 9-a și nu mai dormisem de 3 zile . Simteam ca nu mai rezist cu doamna Voulbourgh la scoala si mama acasa . M-am imbatat atat de tare incat era sa intru in coma alcoolica dar nu am patit nimic , din fericire . Mama a stat cu gura pe mine saptamani dupa asta , nelasandu-ma o clipa singura de frica sa nu incep sa ma tai pe vene sau alte minuni ce doar ei i-ar fi putut trece prin cap .
Prima ora a trecut repede fiind Tehnologia calculatoarelor . Am stat ca de obicei la calculatorul meu din spatele clasei cu castile in urechi plictisita la maxim asteptand cu sufletul la gura ca ora sa se termine .
A doua ora am avut istorie , iar profesorul ne-a povestit despre revolutiile din Europa și cate chestii interesante s-au intamplat acolo spre deosebire de America . Profesorul de istorie e un batran senin , cu voce calda si imi aduce vag aminte de bunicul care a murit cand eu aveam 9 ani .
A treia ora am avut literatura si profesoara a venit cu un nou proiect enervant . Am facut grupe de cate 6 elevi si cerinta proiectului suna asa :” Pune in scena partea preferata dintr-o carte scrisa de un autor britanic pe care o consideri ”cartea lunii aprilie” .” Deci , trebuie să facem o sceneta cu roluri cu scena preferata din o carte . Mai intai ar trebui sa stim cu totii despre ce carte face minunea si apoi sa ma enervez pe ei fiindca nu invata etc ..
Apoi , dirigentie . Dirigintele meu , Christopher Collins , cel mai tanar profesor din scoala , preda sport , deci e foarte bine pentru mine , fiindca sunt buna prietena cu sportul . A inceput sa vorbeasca despre regulamentul de ordine interioara , apoi regulamentul utilizarii echipamentelor din sala de sport si alte chestii pe care nimeni nu le va respecta . Apoi ne-a spus ca in urmatoarea ora de sport va face iar selectie petru echipele scolii de football , tenis , baschet , handball si voleyball , la clasele de a 11-a . Avand in vedere ca noi terminăm liceul .
Restul zile nu am fost atenta la ce se intampla in jurul meu , asteptam cu nerabdare drumul spre casa , pentru a-l vedea dn nou pe cantaretul de strada misterios ..
CITEȘTI
The first lyric . H.S .
FanfictionO misterioasa noua aparitie in oras atrage atentie Aniei , o fata retrasa care observa foarte usor unele detalii importante . El e o persoana foarte intriganta, care da de gandit, iar daca nu gândești in preajma lui, nu vei afla nimic . In scurt...