"Buna , Ma numesc Harry . Imi pare bine . " mi-a raspuns dupa cateva momente in care mi-a analizat vorbele . Harry .. ce nume frumos . Defapt , chiar i se potrivea . 'Harry' pare un nume copilăresc, dar in acelas timp da o nota de maturiate , de barbat nepretentios ; dar oricum , varsta la care i se potriveste cel mai bine numele 'Harry' este adolescenta . Acest Harry din fata mea nu mai arata a adolescent , era un om matur .
Am dat mana cu el in semn de aprobarea prieteniei si asta ma incanta avand in vedere faptul ca singura mea prietena nu are familie , bea in continuu si locuieste cu iubitul ei care nu se lasa mai prejos . Cum de ajung eu mereu sa ma imprietenesc cu oameni fara casa ?
"Melodia , cea pe care o cantai mai devreme , e terminata ? " am intrebat curioasă , fiindca deja imi infloreau i minte o multime de partituri .
"Nu chiar , dar incerc sa o termin." A privit in jos , spre chitara lui care parea mult mai scumpa decat cea pe care mi-a cumparat-o mama de ziua mea . Si am observat ca nu avea nici o palarie sau vre-un bol pus pe jos pentru a primi bani . Acest cantaret devenea din ce in ce mai ciudat . Chitara mai scumpa decat a mea , haine curate , fara bol pentru bani . Incepeam sa cred ca nu o face pentru bani , dar asta era practic imposibil , nu ? Cine ar veni sa cante pe strada din placere ?
" Ai mai putea sa adaugi ...." am inceput sa ii spun masuri care ar suna bine in cantecul lui doar ca nu ma prea pricepeam la balade . Oricum , el parea incantat de fiecare cuvant pe care il scoteam pe gura .
Timpul a trecut , iar melodia era aproape gata .
" Te-ai gandit la versuri ? "
" Nu inca , dar orice voi scrie va fi jalnic , fiindca niciodata nu am fost bun la partea de cuvinte . " mi-a raspuns sincer . Versuri pentru melodia asta ? Hmm .... deja cateva variante .
"Pe ce tema vrei sa fie versurile ?"
" Nu știu exact . Dar cred ca melodiei nu i se potriveste nimic mai bine decat dragostea ."
"Ma voi gandi eu . Trebuie sa plec, probabil mama mea a facut atac de cord cand a vazut ca nu mai ajung acasa ." Am chicotit la gandul meu . Mama , disperată fiindcă nu ma gaseste ? Asta ar fi amuzant , daca s-ar intampla .
Ma privea fascinat, de parca ceva nu era bine .
"Mi-a facut placere sa te cunosc, Ania . Sper sa te mai intalnesc ."
"Pai, din moment ce m-am oferit sa scriu versurile melodiei tale, ne vom revedea cu siguranta . Si mie mi-a facut placere, Harry."
...
"Unde ai stat atat, pentru numele lui Dumnezeu ?" a tipat mama nervoasa cand am deschia usa casei .
"Am fost la curve, e ceva nou ?" ii intorc cuvintele sarcastic . Vocea mea era plina de ura .
"Încetează sa te crezi mai deșteaptă decat mine si răspunde-mi . Si nu îndrăzni să minți fiindca doamna Cromwell te-a vazut azi . " Ugh, doamna Cromwell . Tarfa bătrână si frustrată . Mereu le vede ea pe toate . Isi baga nasul zbârcit în rahatul altora .
" Atunci de ce ma mai întrebi unde am fost ? Esti incredibila, stiai asta ?" Am tipat fara sa mai astept un raspuns , in timp ce urcam deja scarile spre camera mea. Puteam sa o suport pe directoare care poate sa o pupe-n cur pe doamna Cromwell, dar cand mama ajunge sa fie una din copiile lor la indigo atunci imi ies din minți .
"Care e problema ta, Ania ? Si cine naiba e jegosul acela ?" Am putut auzi tipatul frustrat al mamei în timp ce închideam usa camerei mele întunecate .
As fi vrut să tip ca Harry e orice, dar jegos nu . Hainele lui miroseau a balsam de rufe si am putut simți asta cand stateam aproape de el lucrând la cantec .
"I miss the moments we spent together
It felt like you're gonna be here forever
Now I'm not sure if you're coming back
But I'm sure, i had a heart attack
When you left me in the dark
And i couldn't tell anyone
how i felt
When i found myself alone in our bedroom
The stars, the moon , the sun everything stoped shining
You were the light of my world and now you're gone.
The candels in the attic , they don't burn anymore .
They don't have a reason to light now."
Nu eram prea mandra de versurile compuse pentru melodia lui Harry dar urma sa le modific pe parcursul zilei următoare . Oricum somnul ma acapara din toate partile si nu as fi reușit sa scriu ceva de calitate cu mintea pe jumatate adormita , asa ca am pus foaia si pixul pe noptiera si am stins lampa .
CITEȘTI
The first lyric . H.S .
FanfictionO misterioasa noua aparitie in oras atrage atentie Aniei , o fata retrasa care observa foarte usor unele detalii importante . El e o persoana foarte intriganta, care da de gandit, iar daca nu gândești in preajma lui, nu vei afla nimic . In scurt...