Biraz kısa oluyor biliyorum. Ama sizin için yeni bir Snamione yazmakta olduğum için yazamıyorum.
Şimdi Serbestsin. Televizyonda Muggle kanalları var. Birde senin için kütüphane var. Ben bu gün biraz geç gelebilirim. Bir işim var
&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
Hermione ne işin var. Demek için kendi içinde savaş verdi. Ama söyleyemedi. Peki dedi ve kestirip attı. Snape çıktıktan sonra televizyonu açtı. İzlemeye koyuldu. Zaman akar giderken Hermione'nin aklına güzel bir sofra hazırlamak geldi. Hemen hazırlamaya başladı. Snape acaba ne severdi. Ne sevebilirdi ki. Buzdolabında her türden herşey vardı. Genişletilme büyüsü kullanılmıştı. Cordon blue kızarttı. İçecek olarak Snape'e Ateş Viskisi kendine ise Kaymak birası koydu. Sonra bir salata yaptı. Ve sofrayı hazırladı. Masada bir kuş sütü eksikti. Onuda koyduktan sonra sofra tamamlanmıştı. Şimdi birisi eksikti Snape. Sonra birden kapı çaldı. Gelenin Snape olduğunu düşünerek kapıyı açtı. Gelen Greyback'tı. Aniden kapıyı kapatmaya çalışsada becerememişti. Hemen yukarı fırlamıştı. Greyback'te peşinden. Greyback tam onu yakalayacakken bir ses duydu. SectumSepra!!!
Ölüm yiyeni etkisizleştiren Snape. Korkudan titremekte olan Hermione'nin yanına koştu.-İyimisin?
-...........
-Hermione iyimisin.
-E-e-evet
-SEN NE HALT ETMEYE KAPIYI ÖYLECE AÇIYORSUN. KARANLIK LORD GERİ DÖNEMEYECEK OLABİLİR. AMA SADIK ÖLÜM YİYENLER SENİN PEŞİNİ BIRAKACAKLARINI MI DÜŞÜNÜYORSU-
Snape bağırmayı kesmişti. Çünkü Hermione ağlıyordu. Hemde hıçkırarak.
-Benim önümde ağlamayı kes. Ve aşağı in Granger.
Dedi ve aşağı indi. Hermione bu adamı anlamıyordu. Aşağı indi. Ve onun alaycı bakışları ile karşılaştı.
-Bu sofra da ne?-Şey sizin için hazırlamıştım.
-O zaman oturun.
Yemeği bitirdikten sonra Snape Hermione'yi odasına çağırdı.
-Zihnibend dersine başlamadan önce zihninizi boşaltın. Ve 1 dakikanız var.
*1 dakika sonra*-Hazırsanız başlıyorum. Zihnibend!!! Diye haykırdı ve Hermione'nin anılarına yolculuğu başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥♡Snape'in Mucizesi♥♡
Teen FictionSnamione. Hermione Granger savaştan sonra herkesin beklediği gibi Ron Weasley ile çıkmaya başlamış ve ondan hamile kalmıştır. Ron çocuktan korkup kaçtığı için Hermione kimseye söyleyememiştir. Ailesi yani Weasley ve Potter'lar daha bilmedikleri içi...