4. Bölümm gençlerr

49 20 6
                                    

Geçtik salona konuşmaya başladık

" Seni dinliyorum. Ne işin var burada?"

" Senin için geldim Aleyna "

Sonon oçon goldom Aleyna. Bunca sene nerdeydin lan? Ben her gece ağlarken, hunharca basen yaparken nerdeydin?? Sen git beni terkettiğin o kertenkele bokuna benzeyen kızın yanına. Birde acıtasyon yap, ağla tam olsun.

Yok artık ağlıyor mu? İç sesimi mi duyuyor yoksa? Şşşt alii şşt ay oh yok duymuyor.

" Benim için gelme Ali istemiyorum artık"

" Ben çok değiştim. Zamanında çok hata yaptım, ilgisiz bıraktım seni kabul ediyorum. Ama telafi edeceğim söz"

Neden hep sonradan gelir aklınız başınıza?

Neden sonradan anlarsınız değerimizi?

Vazgeçtikten sonra mı?

Seninle tekrar bir olmamız, Nihal Candan'ın Survivor'da oyun kazanması kadar zor ve imkansız Ali bey. O yüzden karşımda daha fazla küçülmeden git!

"Şey Aleyna bir sorun var"

" Sorun mu bayılırım. Neymiş o sorun? "

"Senin Bursa'yı kazandığını duyar duymaz atlayıp geldim. Kalacak yeri hesap etmedim. Kalacak yer bulana kadar burada kalsam?

"Olur hatta beraber uyuyalım biz nasıl fikir? "

"Cidden mi? Harika olur valla"

" Ne saçmalıyorsun sen?. Amerika mı burası? Eski sevgilim ile aynı evde kalacak değilim. Onurlu kızım ben sonuçta "dedikten 5 dakika sonra eşofman takımıyla Ali' nin yanına gittim. Onurluydum ama insafsız değildim...

Sabah içeriden gelen  bir takım kadın seslerine uyandım. Bir saniye bu sesler bir yerden tanıdık, lan lan lan... Bu sesler, Allah kahretmesin teyzemler gelmiş!

O yataktan nasıl fırlayıp içeri koştuğumu bir ben bilirim. Üçlü koltukta bütün endamlarıyla üç teyzem  oturuyor, karşılarında ise yeni uykudan uyanmış eski sevgilim. Teyzemler beni görür görmez başladı taramalı gibi konuşmaya:

" Bu çocuk kim? "

" Hemen eve erkek mi attın? "

"  Aferin baban sana para yollasın senin şu yaptığına bak"

" Şu tipinden utan be şu tipinden"

" Allah seni kahretsin alem mi yaptın evde?

" Konuyu değiştirme bu çocuk kim? "

" Evlenecek misiniz oğlum siz, maaşın falan var mı senin?

" püü senin kalıbına eve erkek atmışsın ev bok içinde"


Bunun gibi bir sürü cümle... Çocuk en son montunu falan bıraktı koştur koştur kaçtı evden. Ardından uyanan Elif ve arkadaşlarından bahsetmek bile istemiyorum. Acıdan komaya girmiştim, en son hatırladığım kızlar evi temizliyordu. Yani dünyada başka kimin başına gelir öğrenci evine getirdiğin ilk erkek için teyzelerine yakalanmak?  Getirdiğim ilk erkekte eski sevgilim. Bunca tan tana Ali için mi yani?? Tabi bu olay burada da kalmadı maalesef, bütün sülalemiz öğrendi. Büyük ihtimal genelev işlettiğimi sanıyordur. En son anneanneme  ortanca teyzem ağlıyordu çünkü" Iyi ki görmedin anne kalp krizinden giderdin diye " Babana söylemeyeceğiz dediler ama eminimki bire bin katıp anlattılar. Allah'tan babam böyle şeylerde benle yüz göz olmuyor. Kendince köşesinde küsüyor bana. Onun cephesinde işler nasıl o yüzden bilmiyorum.

Okula çıkmak için hazırlanıyorum odamda ama içeriden hala seslerini duyuyorum. Elif çoktan evi terketti, akşam da eve gelmeyeceğini başkasında kalacağını söyledi. Yani ders çıkışı büyük zorlu bir maraton beni bekliyor. Ders saatimin başlamasına üç saat kala çıktım yola, oturdum bahçede elimde telefonla düşünmeye başladım.  Ali' ye mesaj atsam mı?  Atsam ne diyeceğim , teyzemlerin kusuruna bakma ben sanırım üveyim hiç onlara benzemiyorum mu desem, özür mü dilesem ya da sanki hiç birşey olmamış gibi boş mu versem? En güzeli boşvermek. Ben böyle duygu karmaşası yaşarken " Pişşt ufaklık" diye biri bana seslendi. Şöyle bir bakınca seslenenin Kuzey'in sevgilisi sarı yelloz olduğunu gördüm.
Ufaklık seni evire çevire döver feleğin şaşar diyecektim ama Kuzey' le birlikte gelmişlerdi hanımefendiliğimi korumam gerekiyordu. Oturdu yanıma , bacaklarını iki yana ayırdı pişik olmuş acı cekiyor gibi suratında bir ifadeyle " Teyzenler gelmiş" dedi. İşte üniversitenin en acı noktası bu oluyor arkadaşlar.  Evde osursan üst sınıflar duyuyor.
" Seni okuldan alacaklarmış , Ankara' ya dönüyormuşsun" dedi.  Elimdeki telefonu fırlattım yere " Nasıl yani ya! "
" Kızlar konuşurken duydum şimdi, baskın yapmışlar evinize, evde sevgilin varmış"

Sevgilim mi? Ne sevgilisi ya? Off rezil olduum.

Kuzey bana bakarak " Sevgilin olduğunu bilmiyordum. Şaşırttın beni. Bu arada yine rezil oldun herkese. Bunu nasıl başarıyorsun anlamıyorum" dedi.

Sarı yelloz kahkaha atarak " Hayatım daha geleli bir ay  bile olmadı kız okul gündemlerinden düşmüyor. Bırak bizede eglence oluyor" dedi. Senin eğlencene şimdi haa!!

Aah hayır Kuzey aşkım, çocuklarımın babası yanlış anladı yine beni. Off durum gittikçe çıkmaz bir hal alıyordu. Ah ali ah seni eve aldığım gününn benn...


KÜÇÜK APTALIN DÜNYASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin