Hoca tabi sinirlendi ama çocuktan yana göt oluşunun acısını da benden çıkartması kendince iyi oldu. Peki ya bence? Üniversitede ilk günüm ve bütün sınıf arkadaşlarım beni geri zekalı zannediyor. Babamı istiyorum ben. Sen gelme ben hallederim diyen kafamı şeapim ben. Daha yurdu bile halletmemiştim. Akşam nerde kalacagım belli bile değildi. Az önce en büyük rezilliği yaşadım, artık bence yaşamamın bile anlamı yok. Pencereyi açıp kendimi atsam herkes " yapılacak en iyi şeyi yaptı kızcagız" der eminim. Oturdum yerime ama gözlerim dolu dolu...
Arka tarafımdaki kız bana seslendi. "Aleyna hoş geldin. Ben Elif. Takma hocayı salla karı yeni menepoza girdi beynini yakmış. Ee nerelisin? Nerden geldin? Hangi lisedeydin? İlk girişinde mi kazandın burayı? Anlat diye başladı soru yağmuruna. Ders sonunda kızla aynı evde yaşamaya karar verdik. Her şey harika olucaktı...
İzlediğim filimlerde öğrenciler gruplara ayrılıyordu. Havalılar, ezikler, çalışkanlar, ponpon kızlar.. Kantinde oturuyorum burdaki gruplaşmayı çözmeye çalışıyorum ama filimle hiç alakası yok. Saçını kabartmış kızlar, her gün fön çektirenler, uzun bacaklılar. Hangi grubu seçsem digeri elimde kalacak o derece. Oysa ponpon kızı olacaktım ben minicik etekle dolanacaktım. Şimdi ise sogukta bir köşede oturmuş hunharca kilo alıyorum. Elif koştura koştura yanıma geldi. " hey Aleyna seninkini gördüm az önce"
"Benim ki??"
"Ya hani şu sınıfta sana bağıran"
" Ay töbe haşaa Allah korusun. Allah yazdıysa bozsun. Ya onun ismi neydi? Sevgilisi var mı? yani öylesine merak ettim. Yoksa banane"
" Hı hı tabiki öyledir canımm"
Sonra birden kantine "o" girdi. Hayatımda gördüğüm en güzel gözlere sahip olan esmer yakışıklı. Hepimiz çay içerken kendine bu soğukta gitti kola aldı, işte burdan bile bambaşka biri olduğu belliydi. Gözlerimi ondan alamıyordum resmen , abazan bir genç kız gibi görünmek istemiyordum ama o orada öyle durdukça aksinin imkanı yoktu. Çocuk kimseye selam vermeden kantinden öylece geçip gitti. Ağzım açık ona bakarken elif nereye baktığıma baktı açık olan ağzımı kapatarak " kapat ağzını kapat sinek girecek" dedi. Ama şöyle bir gerçek var ki o çocuk kesinlikle sevgilim olacak. Hissediyorum, duyuyorum,görüyorum. Seni bizim kızların eniştesi yapıcağım delikanlı.. Elif'i tuttuğum gibi kantinden çıktığım bir oldu.
" Aleyna dur ne oluyor nereye?"
"Kanka kimdir, nedir, nerde oturuyor hepsini öğrenmem lazım. Yürü hadi takip edicez"
O önde biz arkada tüm okulu tavaf ettik. Önümüzde birden duruverdi. Kollarını açtı. Karşıdan gelen uzun bacaklı sarı yelloza açılmıştı o kollar. Tabi ya böyle yakışıklı bir çocuğu sahipsiz bırakmazlardı ki. Kapmış hemen pis yelloz. Bak ya nasılda sarılıyor. Neden sevdiklerimiz bizi sevmez veya bizi seveni biz sevmeyiz Ah ah hayatın bize kıçıyla gülmesi bu.
" Elif sence kız güzel mi? "
" Kim kız mı hangi kız nerde hani?"
" Ay tamam anladım ben. Bikere onlar makyaj güzeli. Yüzüne pudra süre süre tabaka oluşmuş. Kurşun sıksan işlemez be. Yemişim onun güzelligini"
Yanımıza okuldaki herkesin hakkında bilgisi olan, yani ayaklı magazin Burcu geldi. " Noldu kızlar, nereye bakıyorsun Aleyna?"
Ona bakarken Burcu'da nereye baktığıma baktı.
" Kuzey' e mi bakıyorsun sen? "
Ne ismi Kuzey miydi? Allahım ne kadar da güzeel kuzeeyyy vay. Kuzey sevgilim, Kuzeey aşkım,kuzi. Çocugumuzun adınıda Güney koyardık be. Çünkü yaratıcılığım söz konusu.
Elif bana fırsat vermeden konuşmaya girdi.
" Evet. Burcu şu Kuzey hakkında ne biliyorsun?"
" Kuzey bu okulun en cool çocuğu. Herkese karşı çok sert, şimdiye kadar güldüğünü hiç görmedim. Bizden de bir yaş büyük. Dönemini dondurmuş. Ailevi problemleri yüzünden. Şu yanındaki sarı da 2 yıldır sevgisili. O sarı da okulun en havalı kızı. O kıza bulaşmayın derim. Belalıdır kafasını koyduğunu yapar "
Bulaşmayın dedi ya kesin gidip bulaşıcam. Rahat edemem ben. İlla o kafamı belaya sokucam. Lugatımda yok sakin sakin oturmak.
Bunları düşünürken malak malak hala onlara bakıyordum. Hala karşımda sarılıp duruyorlardı. Kızın o iğrenç kahkahası nispet yapar gibiydi. El ele tutuşup gözden kayboldular. Açıkçası ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum, bir anda pat diye oldu bu. Ona karşı bir şey hissediyorum diyemem, hissetmiyorumda demek istemiyorum. Zamana bırakmak en mantıklısı ki birlikte olma olasılığımız çok çok düşük seviyede bunuda bilmem gerekiyor.
Boynumu büktüm , kaderime razı oldum ve kalbimin en derinliklerine onu gömdüm. İşte bu noktadan sonra imkansız aşkım başlamıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK APTALIN DÜNYASI
Novela Juvenil"Seninle ilk tanıştığımda iyiliğine inanmıyordum, ayrıldığımızda ise kötülüğüne. Şimdi sanki seninle onca şeyi yaşamamış, hatta hiç tanışmamış gibiyim..."