Šiesta

962 46 2
                                    

Martin's POV;

Hádam sa s Lenkou o našom vzťahu, ktorý sme už asi pred 3 mesiacmi ukončili, keď vtom ma pobozká na pery. Na chvíľu sa poddám, no potom si spomeniem na Kovyho a odtiahnem sa.

Za mnou započujem vzlyk, a tak sa otočím a stojí tam on. Ruku má na ústach a po lícach mu stekajú vodopády sĺz.

,,Jednoducho si mal povedať že ma nechceš." povie s rozstraseným hlasom a mne vtedy pukne srdce.
Ale ja ťa chcem, chcem ťa viac než čokoľvek iné! Veď ty si ako môj kyslík, poviem si v duchu ale nahlas sa neodvážim.

Kovy sa zvrtne na päte a beží domov. Chcem sa za ním rozbehnúť a povedať mu ako veľmi mi je to ľúto a že ho milujem, keď vtom ma niekto chytí za ruku. Lenka. Nenávidím ju.

,,Čo to akože malo byť? On si myslí že si teplý?" falošne sa zasmeje a upriamy svoj pohľad na mňa.

,,Správne sa to povie gay, ale áno som a nehanbím sa zato. Ak máš niaky problém, tak odíď." poviem a ona si odfrkne.

,,O tomto sa dozvie celá škola." povie rozčúľene, no to čo povedala mi je jedno a v dobe čo sa rozbehnem za Kovym, začne pršať ako z krhly.

Celý premočený utekám ulicami Prahy a snažím sa dostať do domu k chalanovi ktorého milujem. Za tie 2 týždne čo sme sa zblížili na neho nedokážem prestať myslieť. A myslím že som do neho zamilovaný už dlhšie, no bál som sa to priznať sám sebe.

Keď som konečne na správnom mieste, zazvoním na zvonček. Nič. Skúsim znova a tentoraz ho stláčam viackrát.

Po asi 3 minútach večného zvonenia sa dvere otvoria a v nich stojí Kovy. Oči má červené ako paradajka (rajče, pre vás moja Česká fam XD) a vlasy strapaté. Pri pohlade na neho sa mi zlomí srdce znova. Keď ma zbadá, snaží sa zatvoriť dvere, no ja tam položím nohu.

,,Prosím, vypočuj ma!" poviem zúfalo. Kovy sa stále snaží zatvoriť mi pred nosom, no ja mu to nedovolím.
Nakoniec to vzdá a hlavou mi kývne aby som išiel ďaľej. Postavím sa na chodbu a počkám kým zatvorí dvere.

,,Ďakujem, dúfam že ma vypočuješ." poviem ale Kovy ma hneď nato preruší.
,,Je to úplne jedno, Martin! Nepotrebujem počuť nič, mám niekoho iného." povie a zase sa mi roztrieska srdce. No neverím mu. Po tvári mi začnu tiecť potoky sĺz.

,,A milujem ho." dopovie a ja už pomaly od sĺz nevidím nič.
Potom urobím niečo čo by som ja v živote neurobil. Pritlačím ho k stene a pobozkám ho. Najprv mi bozk neopätuje, no nakoniec ma začne bozkávať späť. Omotá si svoje ruky okolo môjho krku a ja sa usmejem do nášho bozku.

,,Milujem ťa." poviem keď otvorím oči a čakám na jeho reakciu.
,,Aj ja ťa milujem." odpovie a moje ústa sa predĺžia do väčšieho úsmevu.
,,Nikoho iného okrem teba nemám. Prepáč že som klamal, ale bol som naštvaný na ten moment dnes."
,,Ja viem, ale chcem aby si vedel že to premňa nič neznamenalo, pretože milujem iba teba." odpoviem, Kovy sa usmeje a pritiahne si ma do objatia.

Konečne som raz vo svojom živote šťastný, pretože mám jeho.

Takže dnes je to časť z Martinovho pohľadu. Dúfam že sa vám časť páčila. A je neskutočné že za 11 dní je tu cez 400 prečítaní, takže som nesmierne rada. Ak dáme 500+, tak ďalšia časť bude špeciál.
Takže čauky...💕💕

• Nečakaná Zmena [Mavy SK FF] •Where stories live. Discover now