Siedma (Flashback)

968 45 4
                                    

Toto je ten špeciál za 500+ prečítaní. Užívajte! ;))

Martin's POV;

Boli letné prázdniny a v septembri som mal nastúpiť do 3. ročníka na strednej. Práve som bol vonku so svojimi kamošmi a Lenkou.

Pili sme vodku a fajčili na našom obľúbenom mieste. Lenka mi sedela na nohách a ja som si práve potiahol z cigarety.

,,Už sa teším do školy." povedal Dano a napil sa vodky.
,,Prečo?" spýtal sa môj druhý kamarát Marek.
,,Aby som mohol provokovať toho šprta. Karla." povedal Dano a pustil sa do neuveriteľného rehotu.

Keď som odprevadil Lenku, tak som zamieril domov. Cestou som v parku videl Kovyho s niakým chalanom. Zrazu sa zasmial a mne v bruchu lietala snáď miliarda motýlikov. Potriasol som hlavou a vykročil som smerom kumne domov. Naposledy som sa obzrel, ale chalani tam už neboli.

Prišiel som domov a hodil rýchlu sprchu. Potom som si ľahol do postele a vytiahol si mobil. Pozrel som sa čo je nové na Facebooku a niako som sa ocitol na Kovyho profile.

Otvoril som jeho profilovú fotku a zahľadel sa do jeho krásnych modrých očí ktoré žiarili ako oceány. Ešte v ten večer som začal pochybovať o svojej orientácií.

Odložil som mobil a rozhodol sa ísť spať. No nedokázal som prestať myslieť na ten jeho nádherný úsmev. Potom som premýšlal o jeho očiach. Boli tak nádherne a dokázal by som sa do nich pozerať hodiny, ba dni.

Nakoniec po asi 3 hodinovom premýšľaní som zaspal ako bábätko.

Na druhý deň som si povedal že sa vyberiem do parku len tak sa poprechádzať. A stretol som Kovyho. Mal oblečené šortky a pásikavé tričko. Na chrbáte batoh a v ruke knihu. Typický Kovy.

Ako som prechádzal okolo neho, vrazil domňa. Kniha mu vypadla z ruky a on sa za ňou ihneď načahoval.

,,Prepáč." povedal som a zohol som sa po knihu ktorá mu vypadla. Pozrel sa na mňa a ja som sa zahľadel do tých očí o ktorých som toľko premýšlal.
,,Ja by som sa mal ospravedlňovať. Ja som do teba vrazil." povedal a pozrel sa do zeme.
,,Nie, fakt je to moja vina." povedal som a on sa na mňa usmial. Musel som sa udržať aby som ho tam nepobozkal. Naposledy sme sa na seba pozreli a išli každý svojou cestou.

Ešte v ten večer som sa rozišiel s Lenkou. Aj tak som ju nikdy nemal veľmi rád a vedel som že spí s Danom.

A od toho dňa som vedel že som sa zamiloval a že chcem Kovyho spoznať viac a chodiť s ním na všetky tie strašné veci nazývané rande. Len som nevedel či to bude cítiť rovnako.

Takže ja dúfam že sa vám špeciál páčil a ďalšia časť bude 15+ aj keď som písala že také scény písať nebudem no mám strašne dobrý nápad a tak dúfam že sa budete na ďaľšiu časť tešiť. Páčil sa vám flashback? Napíšte mi čo si myslíte. Zatiaľ čauky...💕💕

• Nečakaná Zmena [Mavy SK FF] •Where stories live. Discover now