Legenda lui Slender Man a ajuns în atenţia publicului în anul 2009 după ce o poveste stranie publicată pe internet a devenit virală.
Slender Man este descris că fiind un bărbat foarte înalt, slab, îmbrăcat în costum negru. Braţele îi sunt neobişnuit de lungi, atârnând până aproape de genunchi. Dar ce este mai înfricoşător la Slender Man este faptul că strania creatură nu are chip.
Legenda spune că Slender Man este capabil să-şi contorsioneze şi să-şi răsucească braţele într-un mod nenatural. Îşi foloseşte degetele lungi şi palide asemenea unor gheare cu care zgârâie ferestrele viitoarelor sale victime.
Slender Man poate fi văzut în interiorul sau apropierea pădurilor. Dacă eşti la o ieşire cu cortul sau la o urcare pe munte, după apusul soarelelui se spune că, uneori, îl poţi zări pentru o fracţiune de secundă cu colţul ochiului, stand acolo, nemişcat, în depărtare. Victimele sale sunt exclusiv copii.
După ce Slender Man a devenit popular pe internet, cel care a publicat povestea a recunoscut că aceasta nu s-a vrut a fi decât o farsă. Cu toate acestea, în mod straniu, mai mulţi pasionaţi de paranormal au reuşit să găsească similitudini între mitul lui Slender Man şi apariţii asemănătoare în mai multe culturi de pe glob. De exemplu, în Brazilia au fost descoperite mai multe picturi rupestre care înfăţişau oameni anormal de înalţi, foarte slabi şi cu braţe extrem de lungi.
În anii 1800 s-a raportat existenţa unui “Bărbat Înalt” care ademenea copiii în păduri. În mod straniu, fiecare apariţie a lui Slender Man pare să fie asociată cu mai multe cazuri de copii dispăruţi.
Iată cum „Omul Înalt” este descris într-o veche poveste: „Omul Înalt stătea în luminiş îmbrăcat complet în negru precum un nobil. Umbrele dansau în jurul lui, întunecate ca o noapte fără lună. El avea multe braţe, toate lungi şi subţiri, asemenea unor şerpi, care se zbăteau precum viermii în cârlig. El nu a vorbit, dar şi-a făcut intenţiile clare.”
CITEȘTI
Creepy Story
УжасыStiu ca aceasta carte e mai diferita decat celelalte carti scrise de mine, dar imi place sa ma documentez si sa caut pe Google mituri urbane, legende care par sa fi fost reale si povesti infricosatoare. Asa ca m-am gandit sa impart asta si cu voi. #...