Pasionat de shopping extrem? Cat de departe ai merge pentru a achizitiona ceva...care vine din lumea de dincolo? Chiar daca pare ciudat, pe internet exista de vanzare obiecte care vin la pachet cu o fantoma, un poltergeist sau un blestem. Si exista intotdeauna iubitori de paranormal care vaneaza astfel de obiecte. Mai jos o lista cu cele mai celebre obiecte bantuite scoase la vanzare pe internet. Te tenteaza?
Tabloul bantuit
"Mainile se Impotrivesc" (in original "The Hands Resist Him") atarna pe peretii unei mici berarii din California, atunci cand proprietarii au constatat cu stupoare ca personajele isi schimba pozitia si uneori chiar dispar in afara ramei. Infricosati, au decis ca scoata taboul la vanzare pe eBay. In februarie 2000 tabloul se vindea pentru o suma de 1.025 dolari. Bantuit sau nu, trebuie sa recunoastem ca "Mainile se Impotrivesc", pictat de Bill Stoneham, arata cat se poate de ciudat. Sa fie mainile care se agata disperate de geam, fetita in corp de papusa de lemn sau privirea fixa a baiatului, elementul care reuseste sa creeze o stare de neliniste atat de patrunzatoare? Ce ti se pare in neregula?
Cutia Dybbuk
Ai vazut "The Possesion"? Parese ca povestea fetitei care e posedata de un demon ascuns intr-o cutie e cat se poate de reala, sau cel putin asa sustinea adevaratul proprietar al cutiei, care a scos-o la vanzare pe eBay in 2003. Acesta sustinea ca a cumparat cutia dybbuk de la evreica batrana, din Portland, Oregon in 2001. Chiar daca a primit avertismentele de rigoare, noul proprietar a deschis cutia iar urmarile sunt usor de dedus.
O papusa bantuita
Adevarul e ca internetul musteste de papusi bantuite. Oare sa fi lasat o amprenta atat de profunda asupra jucariilor bantuite? Daca aruncam un ochi pe eBay asa se pare. Sa luam de exemplu aceasta papusa. Se spune ca ar tine captiv spiritul unei fetite care a fost ucisa de propria ei mama. Nu stim ce sa credem, dar arata suficient de infricosator incat sa o gazduiesti doar in pod sau mai bine direct in tomberon.
Arson - Inca o papusa bantuita
Fiecare papusa bantuita are in spate o poveste tragica. Arson e corelata cu o fetita care a murit intr-un incendiu. Si parese ca fetita si-a iubit atat de mult papusa cu bucle aurii incat a decis sa o foloseasca pe post de carcasa de spirit. Dar asta nu e neaparat un lucru rau. Arson e o papusa speciala care se spune ca isi avertieaza proprietarii in cazul unui incediu, astfel incat acestia sa nu impartaseasca soarta tragica a micutei. Ce preferi, o alarma de incendiu sau pe Arson?
Cutia cu bijuterii
Un obiect vintage absolut superb, dar din pacate (sau din fericire pentru iubitorii de paranormal) aceasta cutie ascunde in sertarele prafuite spiritul unei femei tinere, moarta intr-un accident aviatic. Nimeni nu stie de ce spirtul femeii se simte asa de atasat de aceasta cutie. Mama femeii a scos cutia la vanzare atunci cand si-a dat seama ca fiica ei decedata nu vrea sa ii dea pace. Cutia s-a vandut pe eBay pentru 75 de dolari.
Pantofii Lisei
De aceasta data, nu obiectul in sine reprezinta o casa pentru un spirit pierdut, dar pantofii Lisei provin dintr-o casa 100% bantuita. Cel putin asa ne asigura vanzatorul, care jura ca micuta Lisa (despre care nu stim nimic) inca adora sa poarte pantofii preferati in mijlocul noptii. Pantofii se gasesc de vanzare online, pornind de la un pret de 25 de dolari.
CITEȘTI
Creepy Story
УжасыStiu ca aceasta carte e mai diferita decat celelalte carti scrise de mine, dar imi place sa ma documentez si sa caut pe Google mituri urbane, legende care par sa fi fost reale si povesti infricosatoare. Asa ca m-am gandit sa impart asta si cu voi. #...