59. A inviat din morti

78 7 5
                                    

Aceasta poveste am auzit-o de la multi copii si adulti.

Se spune ca intr-un mic orasel din canada era un mic bar. Intr-o zi la acel bar veni o doamnaisoara frumoasa cu ochii albastri cu parul blond si o rochie scurta. S-a asezat la o masa, a discutat cu mai multi oameni si se distra. Ea s-a dus la barmar si i-a cerut o bautura racoritoare si atunci cand barmarul a vrut sa taie o lamaie s-a taiat la deget. Femeia s-a grabit si i-a dat barbatului batista din buzunarul femeii. Femeia s-a imprietenit cu barmarul si a doua zi femeia i-a dat adresa barbatului iar cand il apuca dorul sa o caute acolo barbatul a vrut sa-i inapoieze batista dar ea a spus ca acea batista i-a dat-o special pentru aceea intamplare dupa 3 ani barbatul nu a mai indurat dorul si s-a dus acasa la femeie acolo i-s deschis usa un barbat. Barmarul il intrebase de femeie si barbatului i s-a facut rau cand a auzit si mai ales cand a vazut batista barmarul aflase ca femeia care il iubea asa mult era moarta de 5 ani. Barbatul impreuna cu barmarul au obtinul un ordin judecatoresc sa dezgroape trupul femeii. Cand au deschis sicriul SOC!!! Femeia nu mai avea batista care trebuia sa ii fie in mana nu mai purta frumoasa rochie de mireasa si nu mai avea parul desprins. De atunci barmarul si barbatul sunt buni prieteni si se ocupa de evenimente paranormale.

***********************************

Suntem pe locul #3 in horror!!!! <3 <3

Party scrie pe noi! :>

Creepy StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum