Dekabr 2015...13:35
Həmişəki kimi Yenə Tək Başına Sinif Otagına Daxil oldum. Hər dəfə Oturduğum arxa Partaya Keçdim. Artıq 4 Aydır ki Öz Qurp Yoldaşlarımnan Başqa kimsəylə Əlaqə də Deyiləm , kiməsəYaxınlaşmıram, Kiməsə bir söz belə söyləmirəm.Yenə Yanimda Kiçik Not dəftərim Və Heç zaman yanimdan ayırmadığım Qələmim..İnsanlara fikir verirdim Hər kəs nə ilə'Sə Məşğul olurdu kimi Deyib gülür,kimisi Musiqi Dinləyir,Kimisi Müəllimə diqqətlə qulaq asıb,dediklərini Dəftərçələrə Qeyd edilər.İnsanlara Baxdıqca Hər tərəfli onları başa düşməyə Çalışırdım Hər kəsə diqqətlə baxıb nə üçün İnsan oğlu Bu Səviyəyə Gəlib deyə İncəliyirdim..Əllbətdə Mən Oxudugum kitablarda Belə deyildi İnsanlar Çox fəqli idilər.Bəlkə özümü Çox Kitablara baglamışdım deyə Hər kəsi görmək istədiyim kimi görə bilmirdim. Hər tərəfə Diqqətlə nəzər yetirdim...
Və Bir Qadının Gözləri sanki özünə Tabə etdi. 1-2 dəqiqə Baxdiqdan sora sanki yuxudan Oyandım Onun Gözəl Gözlərinə vurulmuşdum Cox Gözəl gülümsəyirdi Həmin Vaxt Ona Heyran oldum.. Ürəyim Tez-tez Döyündü.
sanki İllərdir Bu Mələk üzlü Qadını Gözləyirmiş Kimi Umid Cırağı Alovlandı.O Burda Olanlardan Fərqli idi.
Həyat Təsadüfləri Sevər ,Sevgi Təsadüflə Başlar,Bəs Bu sevgi Ola bilərdi?
Amma Özümə Sualar verməyə başladım Bəlkə sevdiyi var Bəlkə sevgilisi Yaraşmaz axı İstəmərəm kimsə səf tanısın Və yaxud Onu İncidim...
Bunu içimdə Saxlamaq istədim Kimnənsə Öyrənməkdə istəmədim..Heç Cəsarətimdə Yox idi Yaxınlaşmaga Cıxılmaz Vəziyyətdə qaldım Bir anlıq...Dərs Bitdikdə Biz Aditoryadan Cixdiq artıq Öz sinifimizə Doğru İrələdim Fikirim darmadağın Olmuşdu Fikirimi bir yerə Cəmləməyi Bacarmırdım..Bu gizli sevgini İndilik qəlbimdə Saxlamagı Qərara aldım Əvvəl Maraqlanmalıydım
Əlbətdə səf addım atmaq düz olmazdı bunu bilirdim və İllərdi başa düşürdüm...