Bölüm 3 "Tanış Təbəssüm"

18 0 1
                                    

Dekabr 2015 08:45
Bu sabah bir az Fərqli Gözümü Açdım Günəş Şuaları pəncərədən Keçib Divarlari heyrətamiz işıqlarla Bəzəyirdi.Çarpayıdan Qalxmadan Öncə Bir neçə saniyəlik Gözlərim Günəş Şuaları düşən Divarlara tilsimlənmiş Kimi İlişib Qaldı. Bir anlıq Gözümün Önünən Günəş Şualarının arasınan Onun Cismi Xəyalı Ötüb Keçdi.Gülümsəyərək Çarpayıdan Qalxaraq İlk Növbə Olan Lazımlı Fəaliyyətləri yerinə Yetirdim, sora Masa Arxasına keçib Sadə Coffe İlə Səhər yeməyini Bitirdim.
Bu günü gecədən Planlaşdırmışdım ki,Səhər Universitetə Tez Gedib, "O"nu uzaqdan Görmə Şansm Olsun.
Bu gündə Universitetə "Piyada" Getmək istədim.Axşamnan Yağan Sulu Qar Şöselərdə Gölməçələr Yaranmasına Səbəb Olmuşdu.
Qulaqcıxları Taxıb Hər dəfə olduğu Kimi İnsan Oğlunun Dunyasınan Ayrılmaq İstəyirdim.Qulaqcıqları Taxanan sora Özümü Sanki Başqa bir dunyada Hiss edirdim.Halbuki Bu dunyada Heç Vaxt insanlar saxtakar Olmayıb,Bu dunyada İlin 4 Fəsili'də Sadəcə "Yeni Qonaq Gəlmiş Bahar" kimi Olurdu,Hətta Bu Şəhərdə Sevgi belə sərbəst İdi.
Artıq Dönməliyik Öz Dunyamıza
Çünki Artıq Saxta Təbəssümlü İnsanların Arasına Yaxınlaşırdım.
Universitetə yaxınlaşdıqca Bahalı Avtomobiləri İlə Özlərini Yeni Şəhərə Gəlmiş Gözləri Yeni açılmış Qizlara Özlərini Göstərənlər Görür Həzin addımlarla Yoluma davam edirdim.
Beyimdə Məni Narahat Edən Bir Sual daha vardı. Bəs Varlıqlı İnsanlar Sevilmək Üçün Yaradılıb?Və yaxud Bahalı avtomobilli İnsanlarda? Bəs Kasıblar? Bəs Həqiqətən Sevgi necə Olacax?
Məncə İnsanoğlu Heçnəyi Anlamamış Bu Fani dunyadan Köçüb gedəcək.
"Korpusa" Yaxınlaşdıqca Tanışlarlar səmimi Hal-əhval soruşaraq Yoluma davam Edirdim.İçəri daxil oldum Yenə Hər dəfə Olduğu Kimi Gənclər Qurplara Bölünmüşdü.Bəziləri Şit Zarafatlar edir,Bəziləri Müəllimlərlə Söhbət edir(Təsadüf Hallarda) Bəziləri Qizların arxasıyca gedır, (Yeni Aldıqları Mobil Telefon Və Cütü 5m olan Yeni saatlarını taxıb) Özlərini Necə'Də "Qəşəng" Süper" "Cool" Göstərmək istəyirlər. Çək Qırağa "Cool"un mənasını Sorş Heç nədən Xəbəri Yoxdu Bəs saat neçədi ?
İşləmir Mod Üçün Taxmışam deyə cavab alar insan.
Başımı Aşagı salıb Sinifə Doğru qalxmağa Başladım Həzin Addımlarla pilləkənləri Qalxdıqca Gözlərim "Onu" Axtarırdı,Onu Yenidən Görmək istəyirdim..
Və Budur "O" Gözlərimi qamaşdıran Səmalardan yer Üzünə Göndərilmiş Mələk Üzlü Qadın Pilləkanlardan Yuxarıya doğru qalxır.
Düzdü Bir dəfədə Olsun belə ətrafa Baxmır ki, Kimsənin Ona Baxdığınıda Görsün.
Mənim Gözlərim Sanki "Onun" gözəliyinən "Kor" Olacax kimi Ağrımağa başladı Və bu Ağrı Başıma Ordanda Sualar dolu Beynimə daxil Oldu.
Amma Ona Sevgimi Hələdə Etiraf edə bilmirdim Cəsarət Yığıb Yaxınlaşmaq İstəyirdim.
-Yox!
incidə bilərəm Yaxud İnsanlar bizi bir yerdə Görüb Hər dəfəki Adət-ənənələrini yerinə Yetirib "Pis" Anlayacaqlar..

sanki Çıxılmaz Labirintdə İdim.Çıxış yolunu Az bir zamanda Tapıb azadlıqla Barışmalıydım...

'L'azımsız'A'damın'L'azımsız'Ə'səriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin