Fevral 2016 19:45
Dünən Söz verdiyim Kimi Bu gün Vaxtı idi.Həmin O Gözlənilən An Gəlib Çatmışdı.
Bu gün Yaxınlaşa Bilmədim..
-Amma!
Sosyal şəbəkədə Tapmişdim Mənim üçün Bir Şans Yaranmışdı.
Ona Mesaj Yazıb,Hisslərimi Sevgimi Onu xəyallarımda Hər gecə qonaq Etdiyimi söyləməli idim.
Mesaja Daxil Olub Əllərim Həyacanan Əsə-əsə Yazmağa Başladım Mesajı Səf Etmirəmsə 1 saat'a Yazıb Bitirə Bildim.
Çünki Elə Sətirlər ,Elə cümlələr Qurmalı idim ki,Onu İncitməyim və yaxud Səf başa düşməsin.Fikirləşdikcə Donub Qalır Özümə sual verməyə Başlayırdım Bəlkə yazmamalıyam,Bəlkə səf edirəm. Amma Bunlara Baxmayaraq Artıq Mesajı bitirib Göndərdim..
Həyacanla Cavab Gözləyirdim..
3 Gün Gözləyənən sora Mesaja daxil olub Gördüm ki mesajı Görməyb.
Yenə gözləmək istədim Profilə daxil Olmaq İstəyəndə Mesajı oxumamış "Block"a Atmışdı.
Həyatdan Soyumaga Başladım Köhnə Yaşayışıma Qaytmağa Cəht göstərdim,
İllər sora bəlkə yenidən Xoşbəxt Olcağıma Bir umid Yaranmışdı Oda yavaş-yavaş Sönməyə başladı..
Fikirlər İçində Boğulurdum "Xoşuna Gəlmirəm"Xarici Görnüşümü Sevmədi Bəlkə "O" Mənim Kimi biri ilə İlişki Qurmaq İstəməz..
Hər şey Ola Bilər Çünki "Sərt Baxışlarım Arada Gülümsəyən Dodaqlarım Yuxusuzluqdan Şişən Gözlər" cox Adam Xoşlamır Tanımadan Məni
Yəqin "O" Da Elə düşünür..
-Məncə Yox!
"O" elə Biri deyil axı Mən Onu fərqləndiyinə Görə Seçmişəm Məncə "O" Elə düşünməz "Sevgini" Xarici görnüşdə Yox,Ruhda Ürəhdə Və s...Nə isə Axı mən Yalnızlığa Öyrəşmişdim. Bu Da keçər..