Bölüm 7 "Gələcəyə Baxış"

25 0 1
                                    

Mart 2016 15:24
Dərs Vaxtı:Hər dəfə Olduğu kimi Bu gün Yenə Tək Tənha Tənəffüsə Çıxıb Dıvara Söykəndım ,Başımı Divara Söykəyərək Tavanın Rəngli naxışlarına baxıb Fikirlərdə Özümü İtirdim.
Təsadüfən Yanımda Olan İnsanlar Söhbət edərkən(Qızlar) İstəmədən Söhbətlərini Dinlədim.
Dediklərinə Görə Mənim"Xəyalımdakı Mələk Üzlü Qadının"Sevgili var Və çox Xoşbəxtdi. Həmin an Dunya Bir anlıq Mənim üçün Dayandı.Gözlərim Tavandakı Naxışları Beynimi Zədələyəcək Dərəcədə Qarışdırdı.
Heçnə demədən Ordan Ayrıldım Dərsə Girmədən Evə Yolandım.
Qulaqcıxları Taxıb Həyatdan Ayırıldım.Səf elədiyimi indi anlamışdım.Nə qədər Ehtiyatlı Olsamda Böyük səfə Yol vermişdim.
Necə olacax? Onan Necə üzr İstəməliyəm? doğru Olar yenidən Mesaj Yazıb Üzr istəməyim? Sual İçinən suallar çıxmağa Başladı.Xəyallar fikirlərim Xoşbəxtlik Hamısı Bir neçə dəqiqənin İçində Məhf Olmuşdu. Aylardır Sevdiyin Biri Əslində Başqasını sevir Sənsə Xəbərsiz Hələdə Onu sevirsən.
Mənə yaraşmaz Kiminsə Sevgilisi'lə Xəyyalar qurub gizlin sevəm.
Olanları Unudub Bu dəfədə alınmadı deyə Unutmalıyam Unuda bilməsəmdə Bunu etməliyəm Nə qədər Əzab-əziyyət olsa belə...
May 2016
Artıq dərslərə Gəlməyə belə həvəs Qalmamışdı Heç Çox Müəllimnən Sözümü Əsirgəmədiyim Üçün Münasibətim yox idi.
Ona Görə Cox dərsdən "Qayp Limitinə" düşmüşdüm.
Bir ara Universiteti Dəyişmək Və yaxud Çıxmaq Qərarına belə gəlmişdim.Utanc hissim Bədənimə Əziyyət verir İçim -İçimi Vəhşi Yalquzaq kimi yeməyə başlayırdı.
Universitetdə axır günlər idi.Özümə Təsəli verirdim Artıq Bağlanır Yay tətili Olanları Unutmaq üçün Yahşı vaxtı Deyə:
Uni'nin Axır günlərində Belə tez tez dərslərə Gəlmirdim ,Gələndə də "O"nu görər kən Qaçıb Gizlənməyə Yer axtarırdım.
İmtahan Vaxtları yaxınlaşmışdı.
"O"nla Heç bir İmtahan Üz -üzə Gəlmədim İmtahanları başa vurub,Şəhərə qayıtdım.
Çoxdandı Görmürdüm.Amma İçimdə Uni'nin tez açılması Üçün Günlərmi sayırdım.
Avqust 2016 00:34
Yaxınlarla Söhbət edirdim Olan Günlərdən yaşadığım 9 ayı,Sevdiyim "O" Qızı Olanları Onlara danışmağa Başladım.Bir dən Bir nəfərdə Söhbətə Qonaq oldu Sözümü Kəsmədən Onu Yaxınlara Necə sevdiyimi söhbət edirdim.Söhbətimizə Qonaq Olan İnsan Onu tanıdığını söylədi Və sevgilisi Olmadığını Yalan Şa'iə Olduğunuda.Yeni Həyata Gəlmiş Kimi yenidən Anadan Olmuş Kimi Sevinməyə Başladım.Hələ də Umid İşiğı Közərmiş Halda Var olduğunu hiss etdim Çox sevindim Həttdən Artıq.Həmin Gecə Sevincdən Gözümə Yuxu Girmədi Gic-gic Dəli-Dəli gülümsəməyə başlayırdım.
Şansımı yoxlayıb Yenidən Mesaj yazmaq İstədim.. Və yazdım..

Ona Yenə hisslərimi danışdım Onu xəyalən düşünb Yazdığım kitabı belə Oxumagı Tövsiyə etdim.
Amma İstəmədiyini Qəlbimi Qirmaya deyə cavab yazdığını söylədi və Getdi..

Həmin Axşamnan Onla Bağlı Bu Hekayəmi Yazmağa Başladım Artıq 1 həftədi Gecələr Yatmadan Bu Əsəri Bitirməyə Çalışırdım Və Bittirdim....

Epiloq

#Mənim Çox Pis Xüsusiyyətlərim Var
Bagişlayın Məni Mükəmməl İnsanlar..!

#Bir gün Hər Kəsi Eyni Anda Tərk edəcəksiniz
İnsanoğlu Buna Ölüm deyir...

#Qarşımdakı səni Görmək istəmirsə,Görmür
Sevginən Ölsəndə,Öldüyünü Anlamır Kimsə..

#Bir Qadını Almacıq sümüyünən Öp Məsələ Dodağı Yoxmuş Kimi Davran Hərkəsləşmə...

Ən çox da İnsanı 3 şey yorar Bu Həyatda
Bagişlamaq,İçin Parçalanarkən Susmaq,Və Olmayacağını Bildiyin Halda Xəyal Qurmaq...

"L"əçəklər ruhən İnciyər Çiçəklərdən Qopanda
"A"san Heçnə İstəmər,Sevgi Sevgi Olur Çətin Olanda.
"L"azımsız Adam "Şair" Olur Mələk üzlü Qadınan Ötrü,
"Ə"llərim Qələm Tutmur "O" nu düşünüb "Şeir" yazanda..

Avqust 2016

#Rable

#Əmrah Teymuroff

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

'L'azımsız'A'damın'L'azımsız'Ə'səriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin