Mart 2016 19:08
Bu gün Həqiqətlə üzləşdiyimnən 5-6 gün Keçmişdi.Gecələrim Səhərlərə,Səhərlərim Aysız Gecələrə Qarışmışdı.
Gözlərim Yuxusuzluqdan Şişmiş,Qızarmış Saclarım Baxımsız Halda İdi."Bayram"Yaxınlaşır Ətrafım Bayram Hazırıqlarına Başlamışdı Öncədən.Hər kəs Yeni Paltarlar Yeni Əşyalar Almağa Can Atırdı.
Mən isə Fikirlər İçində İtib Batmışdım.
Cəsarət belə edib Mələk üzlü'mün Gözlərinə baxa Bilmirdim.
İçimdə Ruhum Kimsənin xəbəri Olmadan İncimişdi, amma nə Fayda Kimsə düşünmədən Kimsənin Yaddına düşmədən Sakit Kimsəyə Heçnə demədən Öz Qaranlığma Çəkilmişdim.
03:45 Gecə Bir az Evə Gec gəldim.
"Naxçıvan"ın Ən Tənha yerlərini axtarmağa başladım Tək-Tənha Qalmaq üçün Sadə bir məkan.
Kimsənin Olmasını İstəmirdim,Kimsə Heçnə demədən , kimsə Toxunmadan,Kimsə Yoxluğumu Hiss etmədən İnsanlardan Uzaqlaşmaq İstəyirdim.
Kimsə Anlamazdı ki Sabahları Saxta Gülüşlü "Mən" Gecələri Tənhalığa Bürünüb Musiqilərdə Xəstəliyimin Dərmanını axtaracam.
Bəs "O" Necə olacax?
Sevgini Bitirəsən?
Xəyalındakı Mələk üzlü Qadın Bəs?
İçimdə ki Ruh əkizim Suallar verməyə Başladı.
-Əlbəttə Yox!
"O" nu Buraxan deyiləm Axı onu çox sevirəm Birdə kimsəyi sevməyəcək Dərəcədə.
Bir Daha Kimsənin Gözlərinə "Onun" Gözlərinə baxdığım kimi dəqiqələrcə Baxa bilmərəm.Sevgini O qədər Aşağı seviyəyə salacam Bəziləri kimi?
O Alınmasa Başqaları var deyə Başqalarına qaçacam?
-Yox Yox !
Axı Mən....
Sevgini anlamışdım Axı Sevgini Həqiqətən Tək Kitablarda,Filmlərdə Hekayələrdə Olmadığını bilirdim.
Hansı ki Yazılan Əsərlərdə, Çəkilən Filimlərdə Əlbətt Real Həyatdan Götürülüb..Bunu Bacara Bilərdim
Tək"O"na yox Hər kəsə Sevgimi Göstərəcək Cəsarət Toplayıb Özümü Göstərə Bilərdim...
05:34 Balkona Cıxıb "Sübhn" Təmiz Havasını içimə çəkib,Müsiqini Söndürüb Çarpayı'ya Gözlərim Tavana Baxacaq Vəziyyətdə Uzandım Və gözlərimi Yavaş-yavaş Yumulmağa məcbur edirdi Yorğunluğum..
Gözlərimi Yumub Xəyallar Aləminə Yola düzəldim...