BÖLÜM 9 " VE EN YALNIZLARIN KALPLERİ, EN FAZLA KIRILANLARDI. "

848 80 32
                                    

Birkaç gündür, neredeyse bir haftadır Wattpad ' e hiç giremedim ama telafi etmeye çalışacağım.

Ginny kızıl saçlarını savurdu ve bitki bilim serasına girdi. Arka sıralardan iki kişilik yere kitaplarını koydu. Bilerek arkaya oturmuştu çünkü Luna' yla konuşması gerekenler vardı.

Birkaç dakika sonra Luna geldiğinde ona el salladı.

" Hey, Luna! Buradayım. " Luna arkadaşının yanına oturdu.

" Nasılsın Luna? " Kız, mavi gözlerini kırpmadan uzun uzun kızıl kıza baktı.

" Ne söyleyeceksen söyle Ginny, lafı dolandırma. " Ginny biraz bozulmuştu doğrusu.
" Draco Malfoy ' la biraz fazla yakınsın sanki? "

" Yani? "

" O Draco Malfoy... Ve baya yakınsınız. Yani... biraz daha uzak dursan... senin için iyi olur..."

" Akşam yemeğinde ne yiyeceğimi de karar ver istersen Ginny. "

" LUNA! " Kızıl kız derin bir nefes aldı ve sakinleşmeye çalıştı.

" Luna ben senin iyiliğini düşünüyorum. Draco... O çok tehlikeli. Seni... Merlin! Bunun bu kadar zor olacağını bilseydim... Yani seni... "

" Kullanır mı demek istiyorsun? " Ginny hafifçe gülümsedi.

Ancak Luna ' nın bakışları dalgınlaşmıştı.

" Çünkü ben deliyim, sen de aynı şeyi düşünüyor olmalısın. Deli, akılsız, aptal... "

" Luna ben... " Kız sinirle ayağa fırladı. Ginny onu ilk defa bu kadar sinirlenmiş görüyordu.  Luna koşarak seradan çıktı ve soğuğa aldırmadan Hogwarts ' a koştu.

Ginny masaya sinirle bir yumruk geçirdi.

" Harika! Muhteşem! Ancak bu kadar iyi olabilirdi. "

-----------------

Luna Hogwarts ' a girer girmez adımlarını yavaşlattı. Dalgınca yürüyordu. Sarı saçları her zamanki gibi bir o yana, bir bu yana dalgalanmıyordu. Tıpkı onun gibi durgunlaşmıştı.

Herkes, ama herkes onun deli ve akılsız olduğunu düşünüyor olmalıydı.

Kandırması kolay olan aptal bir kız...

Belki de en yakın arkadaşları bile böyle düşünüyordu.

Duvarı tutarak yere oturdu.

İnsanların parmakla gösterdiği bir deliydi işte.

Ve bir de...

Söylemek istemese bile Draco ' dan etkileniyordu.

Draco ' nun onu Lord için kullanıyor olma ihtimali...

Daha önce kendini bu kadar değersiz, önemsiz ve aptal gibi hiç hissetmemişti. Başını soğuk duvara yasladı ve gözlerini kapattı.

Ağlamak istiyordu, hıçkıra hıçkıra ağlamak...

Bir gözyaşı yavaşça yanağına süzüldü.

" Luna... " Gözlerini bile açmadı.

" Git başımdan. " Konuşanın yanına yaklaştığını hissetti.

" İyi misin? " Gözlerini açınca, Draco ' yu gördü. Buz mavisi gözleri endişeyle ona bakıyordu.

Kız, başını Hayır anlamında salladı. Gözyaşları, hızla süzülmeye başlamıştı.

Draco kızın yanına oturdu ve ona sarıldı.

Sımsıkı...

Sanki hiç bırakmayacakmış gibi.

Yavaşça ellerini kızın saçlarında gezdirdi.

Luna' nın ağlaması zamanla azalır sanmıştı ama gittikçe şiddetlenmişti. Kıza sarılmayı bırakıp küçülmüş mavi gözlerine baktı.

" Seni böyle görmeye dayanamıyorum. Kendimi Crucio yemiş gibi hissediyorum. Anlat bana, kim seni üzdü böyle. " Hıçkırıklarının arasından cevap verdi.

" Herkes. "

" Anlat. "

" Beni... deli... aptal... olarak... görüyorlar... arkadaşlarım...bile. Herkes benimle alay ediyor ve bazen çok... fazla geliyor. Beni... delinin teki olarak görmeleri ve alay etmeleri canımı yakıyor. " Draco kızı omuzlarından tuttu.

" Bundan sonra kimse senin canını yakamayacak buna asla izin vermeyeceğim, asla! " Kız güçlükle başını salladı ve gözlerini kapattı ağlamasını durdurmak için.

Draco düşünüyordu.

Anlık eğlenceleri, büyük yıkımlara yol açabiliyordu.

Herkesin bir kalbi vardı, hem de aşırı derecede kırılgan bir kalp.

Ve en yalnızların kalpleri, en fazla kırılanlardı.

" Hadi sakinleş biraz. Senin yanındayım Luna. "

" Neden? " Kız ayağa kalktı.

" Neden bana yardım ediyorsun? Senin beni kullandığını düşünüyorlar! Gerçekten öyle mi? Bu yüzden mi bana yakınsın? Lordun için mi kullanıyorsun beni? KONUŞSANA! "

" Benim bu kadar mı kötü olduğumu düşünüyorsun? " Sesi titremişti.

" Ben bu muyum senin gözünde? İnsanları kullanan biri miyim? "

" Sen Draco Malfoy ' sun. Bir ölüm yiyen. " Oğlanın tepesi atmıştı. Gözleri öfkeyle parlıyordu.

" Sen de Luna Lovegood' sun. Bir deli. İnsanların parmakla gösterip alay ettiği kız. "

Öfkeyle söylenen sözlerin sonuçları çok büyük olacaktı.

DRACO LUNA - ANLAT BANA -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin